וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן פרסי הובס 9:1 והפתיע: "גאה בשחקנים, לא אשנה שום דבר"

הירנביין ספגה הפסד כואב מול אלקמאר בליגה ההולנדית. המאמן המובס התפייט: "זה חלק מחיי הכדורגל ומהמסע של כל ספורטאי"

תקציר: הולשטיין קיל - באיירן מינכן 6:1/ספורט1

לאורך קריירת המשחק המפוארת שלו, רובין ואן פרסי סיפק הרבה מאוד מהלכים קסומים פוערי פיות. אתמול (שבת) הוא הוסיף עוד אחד לרזומה, הפעם כמאמן.

ואן פרסי מונה בקיץ למאמנה של הירנביין - ג'וב ראשון על הקווים של קבוצה בוגרת - ואתמול הוא עמד על הקווים כשהקבוצה שלו הובסה 9:1 באלקמאר. עד המשחק הזה הירנביין צברה 4 נקודות משלושה משחקים ולפני פגרת הנבחרות היא הביסה 0:4 את נאק ברדה. פתיחת עונה סבירה, עד ה-9:1.

בסיום המשחק ואן פרסי התייצב בפני המצלמות והצליח להפתיע את כולם כשהבהיר שהוא "לא מתכוון לשנות כלום" והוסיף: "אמרתי לשחקנים שאני גאה בהם. טראומה מהתוצאה? זה לא יקרה לי וגם לא לשחקנים".

מאמן הירנביין, רובין ואן פרסי. ANP, GettyImages
ואן פרסי אתמול/GettyImages, ANP

"אני יודע איך זה עובד, כשחקן הפסדתי פעם 8:2 למנצ'סטר יונייטד (עם ארסנל)", אמר חלוץ העבר האגדי, "זה חלק מחיי הכדורגל ומהמסע בדרך של ספורטאי להפוך לגרסה הכי טובה שלו. יש חלק שבו אתה עומד למבחן וטועה. בדיוק ברגעים כאלה אתה צריך להתמודד".

ואן פרסי ספג ביקורת על כך שגם כשהתוצאה הלכה ותפחה, הוא המשיך לשחק כדורגל התקפי ולא חשב כיצד להימנע מתבוסה היסטורית שעלולה להשפיע על השחקנים גם בהמשך. הוא הוסיף אמש: "עולם הכדורגל עלול להיות קשוח, אנשים אוהבים שדברים משבשים - אבל אתה חייב להתמודד. הערב עשינו הכול כדי להצליח, אבל לא הצלחנו".

המאמן סיכם: "כשדברים לא עובדים, אתה חייב להיות גברי ולהתמודד. מה שחשוב לי זה שבמצבים כאלה נעמוד בראש מורם ונהיה גאים בעצמנו ואחד בשני. אני לא מתכוון לעשות שום שינוי, נישאר עצמנו. גם כשדברים לא עובדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully