וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם יכולת, גם אופי: "אות הכבוד" של בני ריינה וחדידה

הפתעת העונה שעברה ממשיכה להוכיח שההצלחה לא מקרית, הקשר שכבש צמד מסתמן כבינגו, ומימר מתמוגג: "אנחנו לא מתבטלים מול אף קבוצה, זה הכוח של ריינה"

תקציר: בני ריינה - מכבי חיפה 2:2/ספורט1

מכבי בני ריינה הוכיחה אמש (שבת) פעם נוספת שההצלחה שלה בעונה שעברה לא הייתה מקרית. ריינה סיימה ב-2:2 דרמטי עם מכבי חיפה באצטדיון גרין והראתה למי שעוד היה לו ספק בכך, שגם העונה נבנתה שם קבוצה חזקה וקשוחה, כזאת שלא נכנעת בקלות בשום משחק.

אחרי שלושה מחזורים נמצאת ריינה בצמרת הגבוהה עם 7 נקודות מ-9 אפשריות ולמרות שכלפי חוץ מדברים שם על הבטחת ההישארות בליגה כמטרה מוצהרת וראשונית, במועדון ישמחו מאוד לשחזר את ההישג של ההעפלה לפלייאוף העליון גם השנה.

במועדון הביעו שביעות רצון גדולה הן מהנקודה שהושגה והן מהאופי שגילו השחקנים, שחזרו פעמיים מפיגור מול הירוקים. גם שער היתרון הזמני של סירוטה בדקה ה-93 לא שבר את הקבוצה, שהצליחה להשוות עמוק בתוך התוספת מפנדל של גיא חדידה בדקה ה-104.

חדידה שכבש אמש צמד קיבל המון מחמאות בסיום, הן על יכולתו והן על העובדה שלא חשש לקחת על עצמו את הפנדל. חדידה מסתמן כאחד משחקני החיזוק הכי משמעותיים שהצטרפו בקיץ לבני ריינה, כאשר במאזנו יש כבר שלושה שערים ושני בישולים אחרי שלושת מחזורי הפתיחה.

"היה קשה מאוד לספוג את הגול השני, אבל אני חושב שחוץ מזה שנבנתה פה קבוצה טובה שמשחקת כדורגל טוב, דרך משחקים כאלה נבנה גם אופי של קבוצה שלא מוותרת עד הדקות האחרונות", אמר מימר בסיום המשחק. "זה היה ככה גם בעונה שעברה, הפכנו הרבה תוצאות ושיחקנו והבקענו גם סביב הדקה ה-90. חוץ מזה שריינה קבוצת כדורגל טובה, היא גם קבוצה עם אופי וזה מאוד חשוב. חיפה היא אחת משתי הקבוצות עם השחקנים הכי מוכשרים בליגה וגם בהרכב חסר שלה ראיתם הרבה כישרון ושחקני נבחרת, הם ברמה מעל שאר הליגה. מה שעשינו היום נותן לנו אות כבוד, כי אנחנו מצליחים לנטרל שחקנים מוכשרים ולא ראיתי שחיפה הגיעה להרבה מצבים. גם את הגולים שלהם הם כבשו ממצבים נייחים ועצם זה שאנחנו לוקחים את המשחק למקום שוויוני, זה הכוח של ריינה. אנחנו לא מתבטלים מול אף קבוצה, למרות הבדלי האיכות".

מימר הסביר בסיום את ההחלטה שלא לפתוח עם מוחמד אוסמן בהרכב ולשלבו רק כמחליף בחצי השני: "קודם כל לאוסמן, יחד עם שוקרני, היה חלק מאוד משמעותי בהצלחה של ריינה בעונה שעברה. לצערי במהלך המחנה בקיץ הוא עבר פציעה לא קלה וסבל מהליך שיקום ארוך. הוא לא חד מספיק בשביל להיכנס במשחקים כאלה ולכן אנחנו שומרים עליו בתהליך החזרה כדי לא לאבד אותו לעוד חודש. אין ספק שמדובר בשחקן ברמות הכי גבוהות, אבל חוץ מאוסמן יש לנו עוד שחקנים טובים וזה הכוח של הקבוצה, כי גם בלי אוסמן אנחנו מצליחים לעשות תוצאות טובות. החוכמה היא לא להעמיס עליו. כששחקן כזה נכנס ל-30 דקות אחרונות, הוא מביא את העוצמות שלו כשהמשחק קצת מבולגן ובגלל שיש לי סגל מאוד גדול ומאוד טוב העונה, אני בונה תכנית משחק עם מחליפים שיכולים להכריע את המשחק. נכנסו גם סער פדידה וקייס גאנם שהם שחקני הרכב לכל דבר בכל קבוצה בליגה, ככה שזה הכוח של ריינה השנה. כל פעם יהיו על הספסל שלושה-ארבעה שחקנים מאוד טובים, שיכולים להיות גם בהרכב".

גיא חדידה שחקן מכבי בני ריינה בועט פנדל. דני מרון
כמו הקבוצה שלו: זו לא רק היכולת, זה גם - אולי בעיקר - האופי. גיא חדידה לוקח אחריות/דני מרון

"המחצית הראשונה לא הייתה מספיק טובה, אולי הפגרה הקצרה לא עשתה לנו טוב, אני לפחות לא אוהב את העצירות האלה", אמר רועי שוקרני בסיום. "במחצית השנייה כבר נראינו יותר טוב והתחלנו לשלוט במשחק. אני שמח שחזרנו בדקות האחרונות, הייתה דרמה גדולה וכיף לסיים ככה את המשחק. אם היה פנדל? אם שרקו, אז כנראה שכן. אני השתוללתי כי ראיתי יד ואני שמח שבסוף החליטו לתת פנדל. בדקות שה-VAR בדק קיווינו שיקראו לשופט לראות, אין לך הרבה שליטה על זה ואני שמח שבסוף זה קרה".

שוקרני נשאל על המטרות של ריינה והאם אפשר לחלום על אליפות והשיב: "אני חושב שאנחנו מכוונים גבוה, אבל אליפות היא מילה גדולה מדי - בטח למועדון צנוע כמו ריינה. אנחנו רוצים להמשיך לצבור נקודות ולהגיע לפלייאוף העליון".

  • עוד באותו נושא:
  • בני ריינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully