וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יכול להיות אחד הטובים בעולם": צפו באחד משערי השנה

ג'ון דוראן סיפק ביצוע בלתי רגיל במדי אסטון וילה מול אברטון, דיבו מרטינס התמוגג: "בעיטה מופלאה". אמרי: "הפוטנציאל שלו ענק"

תקציר: מנצ'סטר סיטי - ברנטפורד 1:2/ספורט1

אסטון וילה חזרה אמש (שבת) מפיגור 2:0 ל-2:3 על אברטון, בזכות שער ניצחון מרהיב של ג'ון דוראן. הכוכב הקולומביאני שוב עשה את ההבדל מהספסל, כשנכנס בדקה ה-69 ושבע דקות לאחר מכן שחרר פצצה מרהיבה מחוץ לרחבה הישר לרשת העליונה של ג'ורדן פיקפורד, שנותר חסר אונים. העונה עוד בחיתוליה, אך אין ספק שהטיל הזה יהיה אחד השערים הזכורים של 2024/25.

"ראיתי את השער מאחור, ראיתי את הכדור מסתובב - אי אפשר היה לעצור אותו", התמוגג דיבו מרטינס מהביצוע של חברו לקבוצה. "זו היתה בעיטה מופלאה. אנחנו מנסים לעזור לג'ון להתאקלם לפרמיירליג ואם יגלה יציבות, הוא יהיה איום גדול מאוד. הוא יכול להפוך לאחד החלוצים הטובים בעולם, אבל צריך לעבוד קשה".

אונאי אמרי הוסיף: "הוא צובר ביטחון וכובש שערים. הוא עזר מאוד לקבוצה בשלושת המשחקים הראשונים. אני מאמין בפוטנצאיל הענק שלו. יש לנו גם את אולי ווטקינס, וזה טוב שנצליח לשחק עם שניהם. זה אתגר לא פשוט עבורנו". גם ווטקינס פרגן לחברו להתקפה ואמר: "זה אחד השערים הכי יפים שראינו. יש לו המון איכויות".

דוראן בן ה-20 נרכש על ידי אסטון וילה ב-16 מיליון יורו בינואר 2023, ואחרי השער המרהיב אמש ושלושה כיבושים בארבעת המחזורים הראשונים, ניתן רק להניח שהיא תמכור אותו בסכומים גבוהים בהרבה.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully