וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן קוז'וך: "מאוד לא מרוצה מהתוצאה. ראיתם כמה רצינו לנצח"

14.9.2024 / 23:01

המחמאות על היכולת לא סיפקו את מאמן הפועל ב"ש אחרי ההפסד למכבי ת"א: "היו רגעים שהיינו צריכים לדחוק את הכדור ולא הצלחנו"

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

הפועל באר שבע הפתיעה לא מעט אנשים הערב (שבת) במשחק החוץ נגד מכבי תל אביב בבלומפילד. האדומים לחצו, היו ראשונים לרוב הכדורים, שיחקו כדורגל אינטנסיבי והקשו מאוד על האלופה הפייבוריטית - אבל הפסידו 1:0.

בקבוצה מבירת הנגב היו מאוד מאוכזבים מהתוצאה, בעיקר לאור העובדה שהם הוי עדיפים במחצית הראשונה ולא נפלו מהצהובים בשנייה. "אני מאוד לא מרוצה", סיכם המאמן רן קוז'וך, "כדורגל משחקים בשביל לנצח ומאוד רציתי לנצח, או לפחות לקחת נקודה. ראו את זה בגישה של השחקנים - אני מאוד גאה בהם בהיבט הטקטי ובזה שעד הסוף הם לא עזבו את המשחק".

על הסגנון אמר המאמן: "זה הכדורגל שאני משחק, הסגנון של הקבוצות שלי. כשעושים את זה טוב, זה נראה ככה. יחד עם זאת, אני מאוד לא מרוצה מהתוצאה. מכבי הגיעה לעוד 2-3 מצבים שלא אמורים להגיע נגדנו ובצד השני לא הייתה לנו רגל מסיימת. היו רגעים שהיינו צריכים לדחוק את הכדור ולא הצלחנו".

מאמן מכבי תל אביב ז'ארקו לאזטיץ', עם מאמן הפועל באר שבע, רן קוז'וך. אריאל שלום
קוז'וך עם לאזטיץ'/אריאל שלום

חלון ההעברות בישראל ייסגר ביום רביעי וקוז'וך התייחס לסוגיית החיזוק: "חסרים כמה דברים ואנחנו יודעים בדיוק מה. אנחנו עוברים שינוי משבוע לשבוע ואני מאוד אוהב את איך שזה מתבצע. נהיה קבוצה חזקה".

על היעדרותם של אוהדי הקבוצה הערב בגלל עונש: "הקהל מאוד משמעותי עבורנו והוא שווה הרבה מאוד נקודות. אני שמח שבשבוע הבא נוכל לחוות אותו והוא יראה אותנו".

על רותם חטואל שלא פתח, אבל נכנס כמחליף: "אני מאוד מרוצה מרותם, מהגישה שלו, מההתפתחות שלו, מהבגרות שלו. הוא ישחק הרבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully