וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נידם: "לא עשיתי עונת פריצה כדי שמכבי ת"א תיתן לי להוביל"

המושאל חגג שער בבכורה המחודשת בקרית שמונה, והסביר מדוע לא הצטרף לבית"ר. ברדה: "היינו יותר אמיצים". חודדה: "הגישה - קטסטרופה"

עירוני קרית שמונה השאירה מאחור - לפחות זמנית - את שני ההפסדים בפתיחת העונה, והערב (שבת) חזרה מהפגרה עם ניצחון בכורה כשגברה 0:2 בביתה הזמני בנתניה על עירוני טבריה במסגרת המחזור השלישי בליגת העל.

שי ברדה אמר אחרי שרשם נקודות ראשונות העונה: "זה היה המשך ישיר למחצית השנייה נגד אשדוד, אני ממש גאה בבחורים על השבועיים שעברנו. לחצנו טוב, הגענו למצבים ושש הדקות האחרונות קצת הורידו, כי לדעתי היינו חייבים להבקיע עוד שערים. אם נמשיך בצניעות, דברים יגיעו. גם כשהם שיחקו עם שלושה בלמים, לחצנו. הקבוצה רצתה היום. גם בשני המשחקים הראשונים, אבל היום היינו קצת יותר אמיצים".

סקו בנגורה וכריסטיאן מרטינס - החתמות מוצלחות: "כשזה מצליח אפשר להגיד שנעשתה עבודת סקאוטינג טובה, אבל שניהם באו לארץ רק אחרי שמרטינס דיבר עם חברו לנבחרת, אלפרדו סטיבנס, ובנגורה זו הייתה עבודת נמלים שבסופו של דבר הוא הצליח להגיע. גם ז'ארדל שחקן טוב, אנחנו עובדים קשה מאוד לחזק את הקבוצה ומגיעה מילה טובה להנהלה שלא מחסירה מאיתנו שום דבר בתקופה הזאת".

מאמן קרית שמונה התייחס גם למצב בצפון: "אני באמת מתפלל, הדבר שאני הכי רוצה הוא שתושבי הצפון יחזרו הביתה. זה לא פשוט לנו כקבוצה, אנחנו היום מייצגים את כל הצפון. אני מתפלל שהמלחמה הארורה תסתיים כבר. אסור לנו לנרמל סיטואציה שבה 100 אלף איש נמצאים מחוץ לבית שלהם".

שי ברדה, מאמן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
נקודות שמורידות לחץ. שי ברדה/קובי אליהו

נדב נידם כבש הערב בבכורה המחודשת שלו בעירוני קרית שמונה, אליה הושאל שוב ממכבי תל אביב: "אנחנו משחקים כדי לנצח, המשחק היה חשוב עבורנו למרות שזו רק תחילת העונה. חשוב לשמוח אחרי משחקים כי זה נותן מוטיבציה להמשיך לנצח. חד משמעית אלה נקודות שמורידות לחץ", אמר. בנוגע להעדפתו את קרית שמונה על פני בית"ר, הוסיף: "היו דיבורים עם בית"ר ירושלים, בסוף הם רצו אופציה ומכבי תל אביב לא. היו אי הבנות, קרית שמונה נכנסה לתמונה והראתה לי תכנית כוללת, מאוד התרגשתי וזה למה אני פה".

דעתו על הבחירה: "אני מתעסק בלשחק כדורגל, חושב שעדיין לא עשיתי עונת פריצה כדי שמכבי תל אביב תיתן לי להוביל אותה. אני פה כדי לעזור לקרית שמונה ולעשות את הדברים שאני יודע. הגול? עם יד על הלב, חד משמעית שלי".

אלירן חודדה, מאמן עירוני טבריה. קובי אליהו
ביקורת עצמית קשה. אלירן חודדה/קובי אליהו

בצד המפסיד אמר המאמן אלירן חודדה: "הגישה שבאנו איתה למשחק היום הייתה גרועה. לא הגיעה לנו אפילו נקודה, לא הגענו למספיק מצבים, אבל אני פחות רוצה לדבר על כדורגל. אם קבוצה כמו טבריה מגיעה למשחק הזה זחוחה, לא רעבה ולא נחושה, אז אין לנו מה למכור בליגה. אני מאוד מאוכזב מהגישה, בקטע המקצועי אפשר לשפר, אבל אם נישאר בגישה הזאת - זו תהיה קטסטרופה עבורנו".

חודדה המשיך: "הניצחון על בית"ר ישב איפשהו לשחקנים, אולי הם הרגישו שהם טובים מדי, אבל אלה רק תירוצים. דיברנו על זה שבועיים ומאוד מאכזב שהגענו בגישה כזאת, זה חמור עבורנו. נתחזק בשחקנים שנצליח להביא עד סוף החלון. יש מקום לעוד זר ונעשה את הכי טוב בשביל זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully