וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע דייויס: ישראל ניצחה 1:3 את אוקראינה ועלתה לפלייאוף

אחרי ההפסד בזוגות, ישי עוליאל השלים ניצחון שני ביחידים, וישראל בין 12 הנבחרות שהעפילו לפלייאוף העלייה לבית העליון ב-2025

קליפ סיכום השבוע, 12.9/ספורט1

נבחרת הדייויס של ישראל העפילה היום (שבת) לפלייאוף העלייה לבית העליון ב-2025, אחרי שהשלימה ניצחון 1:3 על נבחרת אוקראינה במסגרת משחקי הבית העולמי 1. אחרי שני ניצחונות במשחקי היחידים ביום שישי, היום ישראל הפסידה בזוגות - עד שישי עוליאל השלים ניצחון שני, הפעם 2:6, 6:3, 6:7 (3) על אולכסיי קרוטיך (493 בעולם), שהכריע את ההתמודדות.

לפני כן דניאל צוקרמן ורוי סטפנוב הפסידו במשחק הזוגות במפגש שהתקיים בקפריסין. אתמול ישי עוליאל וצוקרמן השיגו ניצחונות במשחקי היחידים והעלו את ישראל ל-0:2. היום איליה בלובורודקו ואולכסיי קרוטיך ניצחו 5:7, 6:7 (7) והשאירו את אוקראינה בתמונה. צוקרמן וסטפנוב פתחו את שתי המערכות היטב והובילו בכל אחת מהן 3:5, אבל איבדו ריכוז, נשברו ואפשרו לאוקראינים לחזור ולבצע מהפכים. הצמד הישראלי הספיק להציל שלוש נקודות משחק בסט השני, אבל לא יותר מזה.

יוגב מונדרי עם נבחרת הדיוויס. בועז מוזס,
יוגב מונדרי עם נבחרת הדיוויס/בועז מוזס

איגוד הטניס נאלץ לארח את המפגש באקדמיית הטניס הרודוטו בלרנקה, בשל המצב הבטחוני בישראל אשר לא מאפשר קיום אירועי ספורט בינלאומיים בסדר גודל שכזה. המשחקים התקיים ללא קהל, למעט מספר מצומצם של מוזמנים משתי הנבחרות ומשפחות השחקנים.

אחת מנותנות החסות לנבחרת הישראלית במפגש הנוכחי הייתה חברת הנדל"ן הקפריסאית Ewave Cyprus, הפעילה בייזום וניהול פרויקטי מגורים ומלונאות בקפריסין, ואשר נהנית מקהל משקיעים ורוכשים ישראלי. הגיע לעודד את הנבחרת, ולחגוג בניצחונה - יוגב מונדרי, שותף-מנהל בחברת Ewave Cyprus, שחי עם משפחתו באי הקרוב עקב פעילותו העסקית. זו כוללת בין השאר את ניהול ההקמה של פרויקט המגורים היוקרתי Cyprus Valley בו 310 יח"ד בעיר הנמל לרנקה. מונדרי מסר: "לי ולשותפיי, כישראלים הפעילים בקפריסין, זה הכי טבעי, וזוהי זכות גדולה, לתמוך בנבחרת ישראל בטניס, ולתת לה תחושה ביתית ונעימה גם כאשר היא משחקת מחוץ לישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully