וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר מעדה אצל מונצה, נאפולי חגגה ניצחון שלישי רצוף

דומפריס (88) מחק יתרון מפתיע של מוטה (81) ב-1:1 מאכזב, לוקאקו בישל פעמיים וכבש ב-0:4 על קליארי שהעלה את הקבוצה של קונטה לפסגה. רומא ספגה 1:1 בדקה ה-96 בגנואה, שער אדיר ללוקמן באטאלנטה

תקציר: מונצה - אינטר 1:1/ספורט1

המחזור הרביעי באיטליה נמשך היום (ראשון) עם חמישה משחקים, כשבמוקד אינטר פספסה את ההזדמנות שלה להתקדם אל המקום הראשון, בו נמצאת כרגע נאפולי אחרי 0:4 חלק אצל קליארי, כשסיימה ב-1:1 מאכזב אצל מונצה. במשחק הצהריים רומא איבדה יתרון והסתפקה ב-1:1 דרמטי בגנואה, אטאלנטה ניצחה 2:3 את פיורנטינה אחרי מחצית מלהיבה.

מונצה - אינטר 1:1

האלופה פתחה לא מספיק טוב את העונה בתיקו דרמטי עם גנואה, אבל שבה למסלולה וליכולת המוכרת והטובה עם צמד ניצחונות על לצ'ה ואטאלנטה. על אף החזרה המאוחרת של לאוטרו מרטינס ממשחקי נבחרת ארגנטינה, סימונה אינזאגי התעקש לעלות איתו ועם לא מעט שחקני הרכב ראשון, ונענש על כך עם עייפות שהורגשה על הדשא וחילופים מוקדמים וכפויים. עם לא מעט דקות חלשות, מונצה הצליח לנצל זאת ולגנוב את היתרון בדקה ה-81, כאשר דני מוטה נגח נפלא את השער הראשון במשחק. השוויון של הנראזורי הגיע כעבור שבע דקות כשמסירת רוחב של קרלוס אגוסטו חצתה את כל ההגנה של המארחת ודנזל דומפריס שעלה מהספסל דחק מקרוב את ה-1:1 שנותר עד הסיום. אינטר אמנם עלתה למקום השני, אבל פספסה לעלות לפסגה, שם נמצאת נאפולי ואודינזה תוכל לעקוף גם אותה בדרך למקום הראשון.

דנזל דומפריס אינטר. GettyImages
מנע מבוכה. דומפריס/GettyImages

קליארי - נאפולי 4:0

רומלו לוקאקו, שהתחיל את דרכו בנאפולי עם שער דרמטי במהפך בתוספת הזמן מול פארמה, פתח לראשונה בהרכב והמשיך להשפיע עם שני בישולים ושער. אנטוניו קונטה הזכיר לפני המשחק את העובדה שהקבוצה "לא ניצחה שלושה משחקים ברצף כבר שנה וחצי", אבל הערב זה קרה במגרש בו לא הפסידה מאז אפריל 2009. לוקאקו הכין לקפטן ג'ובאני די לורנצו שבעט דרדל'ה מחוץ לרחבה שאיכשהו התגלגלה פנימה בדקה ה-18, ובדקה ה-66 שלח במתפרצת את חביצ'ה קברצחליה שחגג שער שני העונה. הגאורגי החזיר לחלוץ הבלגי אסיסט ארבע דקות לאחר מכן, בעקבות איבוד רשלני של השוער סימונה סקופט, ואחרי עוד ארבע דקות פינה מקום לטובת סקוט מקטומיניי שנכנס לבכורה יחד עם יבילי גילמור. דויד נרס עלה גם הוא מהספסל ובישל בקרן שער בכורה לבלם אלסנדרו בונג'ורנו שנגח פנימה בתוספת הזמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ג'ובאני די לורנצו שחקן נאפולי חוגג שער. Enrico Locci, GettyImages
שער מקרי, אבל מה זה משנה? ג'ובאני די לורנצו חוגג/GettyImages, Enrico Locci

אטאלנטה - פיורנטינה 2:3

לפני המפגש עם ארסנל בליגת האלופות, זוכת הליגה האירופית נמנעה מהפסד ליגה שלישי ברציפות ואספה שלוש נקודות אחרי מחצית ראשונה סוערת. פיורנטינה ניצחה 2:3 בצמד העימותים בין הקבוצות בעונה שעברה, כשהשני היה בעצם משחק ההשלמה מהמחזור ה-29 שחתם את העונה באיטליה. הפעם היא הפסידה באותה תוצאה למרות שהוליכה פעמיים. לוקאס מרטינס קווארטה (15) ומואיז קן (32) דחקו לזכותה, אבל מתאו רטגי (21) ושארל דה קטלארה (45) דאגו לשוויון, ובתוספת הזמן של המחצית היה זה אדמולה לוקמן, שפתח לראשונה העונה בליגה, שהתעלל בהגנת הוויולה עם מבצע אישי אדיר והשלים את המהפך מול דויד דה חאה, שערך בכורה בסרייה A ומנע מהתוצאה לגדול לאחר ההפסקה.

אדמולה לוקמן שחקן אטאלנטה חוגג שער. רויטרס
חזר לליגה בגדול. אדמולה לוקמן/רויטרס

גנואה - רומא 1:1

אכזבה גדולה לג'אלורוסי, שכבר הרגישו בקצות האצבעות את הניצחון הראשון שלהם העונה, אבל ספגו שוויון דרמטי בתוספת הזמן והסתפקו בנקודה. ארטיום דובביק הוריד המון לחץ כשכבש בדקה ה-37 - שער שנפסל בטענה לנבדל של שחקן אחר ואושר אחרי בדיקת VAR ארוכה. הקבוצה מהבירה לא הייתה רחוקה מ-0:2, אבל החמיצה ובדקות הסיום נלחצה לאחור. השופט הוסיף 4 דקות, אבל נתן תוספת לתוספת ובדקה ה-96 קוני דה וינטר - שבכלל היה בספק בגלל פציעה - דחק בעוצמה את השוויון. גנואה עם ניצחון אחד בלבד ב-19 המשחקים האחרונים נגד רומא, אבל הפעם היא חגגה בגדול. ליאור קאסה לא נכלל בסגל שלה.

משחק נוסף:

טורינו - לצ'ה 0:0

מאמן רומא, דניאלה דה רוסי. Getty Images, GettyImages
נקודה כואבת. דניאלה דה רוסי/GettyImages, Getty Images

המחזור הרביעי באיטליה יושלם ביום שני:

19:30: פארמה - אודינזה

21:45: לאציו - ורונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully