וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור לוי: "בנתניה חיבקו אותי, אני מחכה להחזיר למועדון הזה"

עודכן לאחרונה: 14.9.2024 / 12:42

הקשר החדש של היהלומים התייחס להחלטה שלו לבחור בקבוצה: "מרגיש שסומכים עליי. זה מועדון גדול וכל כולי פה". על המפגש מול בית"ר: "מאמין שעד המשחק נכיר אותם לעומק". זלאטנוביץ' בספק גדול, החלטה לגבי ורגאס תתקבל מחר

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

מכבי נתניה תגיע מחר לטדי כדי לפגוש את בית"ר ירושלים ותנסה לצבור נקודות ליגה ראשונות העונה, אחרי שני הפסדים רצופים במחזורי הפתיחה מול בני ריינה ומכבי חיפה. בנתניה קיוו להגיע בסגל כמעט מלא למשחק, אך כפי שפורסם כאן השבוע, החלוץ איגור זלאטנוביץ' אינו כשיר והוא בספק גדול למשחק, לאחר שהחמיץ גם את המשחק הקודם נגד מכבי חיפה. ההחלטה לגבי פרדי ורגאס תתקבל רק מחר, לאחר שקשר חזר לאימונים מלאים, אחרי חודשיים של היעדרות ולא בטוח שירצו לסכנו כבר במשחק הזה.

רק אחרי האימון המסכם הערב, יחליט המאמן מרקו בלבול אם לפתוח בקו הגנה של ארבעה שחקנים, או להוסיף בלם נוסף, כדי להתמודד עם החלק הקדמי המסוכן של בית"ר. מקומם של ז'אניו ביקל ומאור לוי מובטח בקישור, כאשר גם מקסים פלקושצ'נקו ועידן ברנס נמצאים בתמונת ההרכב.

מאור לוי שחקן מכבי נתניה מאוכזב. ברני ארדוב
"נתניה היא הצעד הנכון עבורי". מאור לוי/ברני ארדוב

הקשר מאור לוי, שיפתח מחר במרכז הקישור התייחס תחילה לאירועי הקיץ האחרון והלבטים של בבחירת הקבוצה בה ישחק: "היה קיץ מעניין עבורי ורציתי כמה שיותר מהר להתחיל את העונה עם הקבוצה, להיכנס לכושר והחלטנו ביחד. מרקו דיבר איתי והראה לי שהוא רוצה אותי מאוד, האנשים פה (בנתניה, ר"ב) הראו לי שרוצים אותי מאוד, החלטנו ללכת עם מכבי נתניה, אני שמח ומאושר פה. הכרתי אנשים מדהימים וקיבלו אותי בידיים פתוחות, חיבקו אותי, סומכים עליי ככה אני לפחות מרגיש ואני רק מחכה להחזיר לקהל הזה ולמועדון הזה על המגרש".

על העובדה שלמעשה סיים את חוזהו במכבי חיפה והוא יותר אינו חלק מהמועדון בו גדל: "זה משהו חדש עבורי, אבל מה שהיה היה, אני שמח להתחיל במקום חדש, במיוחד כמו מכבי נתניה. זה מקום מצוין ומועדון גדול וכל כולי פה".

לוי היה בעונה שעברה בורג מרכזי במכבי פתח תקוה, שרצתה בו מאוד לעונה נוספת, אך הוא בחר לשנות כיוון: "היו הרבה משתנים לבחירה שלי, אבל את ההתלבטויות שלי אני אשמור לעצמי. החלטתי ללכת למכבי נתניה כי אני חושב שזה הצעד הנכון עבורי ועבור הקריירה שלי ואני אעשה הכל כדי לעזור למועדון".

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
מרקו בלבול מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
ייקח נקודות ראשונות בטדי? מרקו בלבול/ברני ארדוב

על קפיצת המדרגה שעשה בעונה שעברה והציפיות שלו מעצמו לעונה הזאת: "אני מרגיש שהעונה שעברה עזרה לי מאוד, קידמה אותי, עברתי דברים שלא עברתי לפני כן בקריירה ואני אשתדל להביא את מה שלמדתי בעונה שעברה גם לפה ולעזור לקבוצה כמה שאני יכול וכמה שמרקו ייתן לי. אני קודם כל רוצה להשתדרג ולשפר את הדברים שאני פחות טוב בהם ולשמחר דברים שעשיתי טוב בעונה שעברה. אני מאמין שעם הצוות פה יעזור לי אני גם אעשה את זה".

הקשר התייחס לפתיחה הלא טובה ולשני ההפסדים הראשונים בליגה: "לוקח לנו קצת זמן להתחבר. כמובן שרצינו לעשות תוצאות טובות יותר בשני המשחקים הראשונים, בשבוע וחצי האחרונים עבדנו באמת קשה כדי להתחבר ועברנו על הדברים בוידאו, על כל הדברים שמרקו הראה לנו איפה לתקן ואני מאמין שנבוא ביום ראשון לטדי ונעשה תוצאה טובה".

על המאצ' אפ מול בית"ר ירושלים: "אין ספק שבית"ר קבוצה טובה, יש להם שיטה מסויימת שאנחנו מכירים וכבר לומדים אותם. אני מאמין שעד המשחק נלמד אותם לעומק ומרקו יגיד לנו את נקודות התורפה ומה לעשות במשחק, נבוא הכי מוכנים שיש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully