וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותר מלברון: הסכום שבו נמכרה חולצת המשחק של ברוני ג'יימס

החולצה שאותה לבש לברון ג'וניור במשחק הבכורה בליגת הקיץ נמכרה תמורת 38,400 דולר במכירה פומבית, יותר מפי 10 מזו של הבחירה 1 בדראפט

סטפן קרי ואנתוני אדוארדס חוגגים את מדליית הזהב של נבחרת ארה"ב/מתוך טוויטר

לא ברור עד כמה החבירה של ברוני ג'יימס ללברון ג'יימס בלוס אנג'לס לייקרס תצליח מבחינה מקצועית, אבל מבחינה שיווקית הוא כבר עובד מצוין. ב"אתלטיק" מדווחים שהחולצה שלברון ג'וניור לבש במשחק הבכורה שלו בליגת הקיץ כבר נמכרה במכירה פומבית תמורת סכום נאה של 38,400 דולר.

המחיר ההתחלתי של המדים היה בין 6,000$ ל-10,000$ בלבד. ברוני לבש אותה במשחק הראשון שלו במדים הצהובים נגד סקרמנטו ביולי האחרון, משחק שבו ברוני קלע ארבע נקודות ב-21 דקות. רק לשם השוואה, חולצתו של זקארי ריזאשה, מי שנבחר ראשון בדראפט האחרון, נמכרה תמורת 3,369 דולר בלבד.

ברוני ג'יימס לוס אנג'לס לייקרס. GettyImages
למכור חולצות הוא כבר יודע. ברוני ג'יימס/GettyImages

אגב, החולצה שלברון ג'יימס לבש בנובמבר 2023 נמכרה תמורת 42 אלף דולר באותה מכירה פומבית, רק 3,600 דולר יותר מחולצת הבכורה של בנו. אפשר לזלזל בזה, אבל המחיר הגבוה במכירה הפומבית משקף את ערכו הרב של ג'יימס בשוק בשל שם משפחתו והתשומת לב הציבורית שהוא מקבל.

עד העונה, מעולם לא נרשם מקרה של אב ובן ששיתפו פעולה באותה קבוצה ב-NBA. כעת, אחרי שהוליך את נבחרת ארצות הברית למדליית זהב נהדרת בפריז 2024, לברון יכול להתפנות להגשמת חלום גדול עוד יותר - החלום שהגדיר כאולטימטיבי בשנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully