וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שגאבי חזר להתאמן: עוד שחקן מפתח חוזר בברצלונה

עודכן לאחרונה: 14.9.2024 / 11:25

אחרי שפספס את היורו ונעדר מאז אפריל בשל פציעה טורדנית בקרסול, פרנקי דה יונג "מרגיש מצוין" ועשוי לחזור לאימונים בשבוע הבא

קליפ סיכום השבוע, 12.9/ספורט1

ימים טובים עוברים על ברצלונה. הקבוצה נמצאת בראש הטבלה עם מאזן מושלם, גאבי חזר לאחרונה להתאמן אחרי פציעה קשה בברך ובקרוב שחקן מפתח נוסף חוזר - פרנקי דה יונג. הקשר ההולנדי סובל מפציעה טורדנית בקרסול מאז אפריל. תחילה הוערך כי הפציעה תשבית אותו ל-4-5 שבועות, אך בפועל תקופת ההיעדרות שלו התארכה ל-4-5 חודשים. עם זאת, בקרוב סבלנותו תגיע אל סיומה.

על פי MD, דה יונג יחזור לאימונים של ברצלונה בשבוע הבא. הוא יצטרף לחבריו לקבוצה לאחר שהרגיש תחושות מצוינות במהלך האימונים האישיים שלו בימים האחרונים. אם הכל ילך כשורה, הוא אף עשוי לחזור למגרש עד סוף ספטמבר. בתחילת החודש, דה יונג סירב לעבור ניתוח בקרסולו, בניגוד לרצון ברצלונה. כל הצדדים המעורבים יקוו שהשחקן לא יחווה הישנות לאחר שובו לפעילות.

פרנקי דה יונג, שחקן ברצלונה. רויטרס
קרוב מאוד לחזרה. דה יונג/רויטרס

דה יונג החמיץ כזכור גם את היורו האחרון עם נבחרת הולנד, שם הוא היה אמור להיות שחקן מפתח בקישור. שמו של דה יונג הוזכר גם כמועמד להימכר, בעיקר למנצ'סטר יונייטד ומאמנו לשעבר טן האח. אלא שההולנדי התעקש להישאר ובברצלונה שומרים לו את עמדת הקשר האחורי שהיא העמדה הכי בעייתית וחסרה כרגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully