וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן העבר תקף את מוסיאלה, בבאיירן מינכן תקפו בחזרה

עודכן לאחרונה: 14.9.2024 / 11:04

דיטמאר המאן כינה את הכוכב הצעיר "סוליסט" וטען שהיה מחליף אותו עם וירץ. פרויינד הגיב במסע"ת: "זה אבסורד, למה הוא תחת ביקורת?"

תקציר ליגה גרמנית: באיירן מינכן - פרייבורג 0:2/ספורט1

ג'מאל מוסיאלה היה אחד השחקנים הכי טובים ביורו האחרון ונחשב לכוכב ההווה והעתיד של באיירן מינכן ונבחרת גרמניה. אלא שכל זה לא מנע מדיטמאר המאן, שחקן העבר של גרמניה ובאיירן, לבקר את השחקן ולכנות אותו "סוליסט". המאן גם טען שהוא היה מחליף את מוסיאלה בפלוריאן וירץ אם הוא היה האחראי בבאיירן מינכן.

בבאיירן לא נותרו אדישים לביקורת המוזרה הזו וכריסטוף פרוינד, המנהל הספורטיבי ואחד האנשים החזקים במועדון, יצא להגנת מוסיאלה וגם כבודו האישי כשאמר: "למה הוא נמצא תחת ביקורת? אני מוצא את זה קצת אבסורדי ומרוחק לחשוב שמישהו מחזיק בדעה כזו".

"אנחנו בבאיירן מאושרים מאוד שיש לנו שחקן כזה איתנו. ג'מאל מוסיאלה הוא שחקן ברמה עולמית, שחקן יוצא דופן. ג'מאל הוא שחקן שלמענו הצופים הולכים לאצטדיון בגלל איך שהוא משחק. הוא יכול להכריע משחקים, הוא שחקן קבוצתי מוחלט. הוא שחקן יוצא דופן. הוא יכול להיות אחד מהשחקנים הטובים בעולם. גם לבאיירן וגם לגרמניה יש מזל שיש להן אותו".

שחקן באיירן מינכן, ג'מאל מוסיאלה. Alexander Hassenstein, GettyImages
לא מתרגש מהביקורות. מוסיאלה/GettyImages, Alexander Hassenstein

עתידו של מוסיאלה היה גם נושא של ספקולציות רבות במהלך הפגרה הבינלאומית, כאשר קבוצות כמו ריאל מדריד, מנצ'סטר סיטי, ברצלונה ועוד כמה מועדונים גדולים הביעו בו עניין. באיירן נחושה להאריך את חוזהו של הקשר ההתקפי (המסתיים בשנת 2026), ופרויינד חזר על כוונות המועדון במסיבת העיתונאים.

"אנחנו רוצים להאריך את החוזה שלו ולראות אותו משחק בבאיירן כמה שיותר זמן. כמובן שיש שיחות והמטרה שלנו היא שיישאר בבאיירן לטווח ארוך ויעזור לעצב תקופה".

באיירן מינכן החתימה את ג'מאל מוסיאלה מצ'לסי בשנת 2019, ומאז הוא הפך לשחקן מפתח הן עבור המועדון והן עבור נבחרת גרמניה. יהיה מעניין לראות מה העתיד צופן עבור מוסיאלה, אך כולם בבאיירן ללא ספק מקווים שהוא יישאר במועדון לשנים הבאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully