וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוספי נותח בהצלחה. קוז'וך שוקל מערך של 3 בלמים

14.9.2024 / 9:35

קשר הפועל באר שבע עבר ניתוח לפני כניסת השבת ויעבור תהליך שיקום שייארך על פי ההערכות עד חודש וחצי. לוקאס ונטורה ומתן בלטקסה צפויים לערוך הופעות בכורה מול מכבי תל אביב, דן ביטון אמור לחתום מחר לשנתיים

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

תומר יוספי עבר אתמול (שישי) בהצלחה את הניתוח לאחר שאובחן בברכו קרע במיניסקוס. הקשר נותח לפני כניסת השבת וכעת ינוח וייכנס לתהליך שיקום וחזרה לאימונים. ההערכה היא שהיעדרותו תארך עד כחודש וחצי. יוספי מצטרף אל פצועים ותיקים יותר כמו מיגל ויטור, אור דדיה ובאחרונה גם שי אליאס, רועי גורדנה ומריאנו באריירו. "לפתוח עונה עם שישה פצועים זה מאוד חריג", אומרים בהפועל באר שבע. "אבל זו הסיטואציה ויש סגל גדול כדי שיידע להתמודד". גם איתן טיבי ואליאל פרץ סבלו באחרונה מפציעות שריר, אבל מצבם טוב יותר משל השישה שייעדרו עוד זמן רב, כל אחד על פי מצבו.

עם הבעיות האלה יגיע היום רן קוז'וך למשחק מול מכבי תל אביב בבלומפילד וינסה להימנע מהפסד. לאור דרישת תובע ההתאחדות לכדורגל אחרי האירועים במשחק מול בני סכנין והעונשים הצפויים, בהפועל באר שבע יודעים שהפסד הערב ירחיק אותם כבר כעת מהאלופה. קוז'וך התלבט בימים האחרונים בין שני מערכים ותירגל גם שלושה בלמים, כפי ששיחק במחזור הראשון מול עירוני קרית שמונה. לוקאס ונטורה ומתן בלטקסה צפויים לערוך הופעות בכורה בהרכב.

שחקן הפועל באר שבע מתן בלטקסה. האתר הרשמי של הפועל באר שבע, אתר רשמי
רק הגיע ועשוי כבר לפתוח מול האקסית. בלטקסה/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל באר שבע

במקביל, פועלים בהפועל באר שבע לסגירת כל הקצוות בעסקת דן ביטון ומחר אמורים להחתים את הקשר לשנתיים. הקבוצה לא תיהנה הערב מקהל חוץ בשל עונש שהוטל עליה בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully