וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השחקן הטוב בעולם חוזר": הקאמבק של מסי נגד תאי בריבו

עודכן לאחרונה: 14.9.2024 / 8:22

חודשיים בדיוק מאז הפציעה בגמר הקופה, הכוכב האגדי חוזר לסגל אינטר מיאמי הלילה נגד פילדלפיה. מרטינו אישר: "הוא מתאמן כרגיל"

ליאו מסי כובש מול קנזס סיטי/MLS

חודשיים בדיוק חלפו מאז שליאו מסי נפצע בגמר הקופה אמריקה שבו ארגנטינה ניצחה את קולומביה בהארכה וזכתה בפעם השנייה ברציפות בטורניר. מאז הפציעה הכוכב הגדול לא שיחק עבור אינטר מיאמי. הוא גם נאלץ לפספס את משחקי מוקדמות מונדיאל 2026 נגד צ'ילה וקולומביה.

אלא שהלילה (בין שבת לראשון) מסי צפוי לחזור לראשונה לסגל של אינטר מיאמי וזה יקרה במשחק המסקרן של קבוצתו נגד פילדלפיה, שבה מככב תאי בריבו. "הוא בסדר", אמר טאטה מרטינו מאמנו לכתבים. "אתמול הוא חזר לאימונים. הוא מיועד למשחק של מחר ואחרי האימון נקבע את האסטרטגיה עבורו, אבל הוא זמין. אנחנו הולכים שוב פעם להיות עם השחקן הטוב בעולם אז אנחנו כולם שמחים על המצב הזה".

ליאונל מסי, אינטר מיאמי. Megan Briggs, GettyImages
בריבו יזכה להחליף איתו חולצות? מסי/GettyImages, Megan Briggs

היה חשש מסוים שהחזרה של מסי תתעכב לאחר שנאלץ להחמיץ את אימון יום רביעי בשל מחלה. עם זאת, מרטינו אישר כי הכוכב לשעבר של ברצלונה התאושש במהירות ו"התאמן כרגיל" לקראת סוף השבוע. "כן הכאבים בגרון הפריעו לו להתאמן", הוסיף מרטינו, אבל הוא התאמן די טוב ותמיד חשבנו שפילדלפיה היא המשחק לחזור אליו. למרבה המזל, זה נמשך רק יום אחד. אתמול הוא כבר התאמן כרגיל, אנחנו פשוט לוקחים בחשבון מה קרה כדי להגדיר את האסטרטגיה למחר".

מסי היה בכושר נהדר עד הפציעה והיה מעורב ב-25 מהשערים שכבשה קבוצתו העונה, כולל 12 שערים ותשעה בישולים ב-12 משחקים ב-MLS. לאחר שצברה 59 נקודות מ-27 משחקים, אינטר מיאמי נמצאת כעת במקום הראשון באזור המזרחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully