וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ראפיד מסרבת למכור את פטרילה למכבי חיפה

הירוקים הגישו הצעה משודרגת לראפיד בוקרשט והסכימו לשלם כ-300 אלף יורו לעונה לשחקן הכנף, שלא חושש להגיע לישראל ונוטה להשיב בחיוב. אלא שברומניה טוענים כעת שהמועדון מסרב למכור את השחקן, והעסקה נפלה

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

מכבי חיפה מחפשת בקדחתנות שחקני התקפה בעמדות הכנף והחלוץ, במיוחד לאחר שפרנזי פיירו עזב אותה. סגנית האלופה יודעת שיש לה ימים אחרונים כדי להשלים צירוף של שלושה זרים חדשים והראשון אמור להיות קסנדר סברינה שמעברו מפרטיזן בלגרד סוכם והוא ינחת בישראל בלילה שבין שבת לראשון, אבל ראשי המועדון עובדים שעות נוספות כדי לסכם עם שני זרים נוספים להתקפה, בידיעה שהמועד האחרון לרישום הוא ביום רביעי בערב.

אחד המועמדים החדשים של הירוקים היה קלאודיו פטרילה, שחקן הכנף הרומני של ראפיד בוקרשט. אלא שברומניה דיווחו אמש שראפיד מסרבת למכור אותו למרות שהירוקים העלו את הצעתם בכמה מאות אלפי יורו, אלא שהרומנים הבהירו שזה חסר טעם משום שהשחקן לא למכירה.

קלאודיו פטרילה במדי הנבחרת הצעירה של רומניה ב-2023. Vasile Mihai-Antonio, GettyImages
הוא השתכנע להגיע, ראפיד מסרבת למכור. פטרילה/GettyImages, Vasile Mihai-Antonio

כזכור, שלשום עוד דווח כי הוא מהסס להגיע לישראל בעקבות המצב הביטחוני, אבל במכבי חיפה הגבירו את המאמצים לצרפו וכעת בתקשורת הרומנית מדווחים כי ההצעה שופרה ל-1.3 מיליון יורו לקבוצה והשחקן יוכל להשתכר כ-300 אלף יורו, שדרוג משמעותי עבורו השחקן שכבר הביע הסכמה עקרונית להגיע.

למרות סירובם של הרומנים, הירוקים יבחנו עד תחילת השבוע הבא את האפשרות לרכוש את פטרילה ושחקנים אחרים, ביניהם גם מתיאס נהואל, שחקן הכנף של ורוצלאב הפולנית. אם אף אחת מהאופציות לא תתממש, הקבוצה תפנה ליריבה העירונית בניסיון לרכוש את גיא מלמד.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully