וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה: "פורטלנד קבוצה צעירה בבנייה. נוכל להגיע רחוק"

הפורוורד הישראלי יפתח בקרוב עונה חמישית ב-NBA וראשונה במדי הטריילבלייזרס, ובראיון סיפר על ההכנות: "יש לנו עתיד מזהיר, רואה את הרעב והכישרון"

קליפ סיכום השבוע, 12.9/ספורט1

דני אבדיה יפתח בחודש הבא את עונתו החמישית בליגת ה-NBA, ולראשונה ילבש גופיה שונה מזו של וושינגטון שלבש במשך ארבע שנים. הפורוורד הישראלי עבר הקיץ בטרייד לפורטלנד במהלך מפתיע של הוויזארדס, ולקראת פתיחת העונה, אבדיה התראיין למדיה הרשמית של הטריילבלייזרס וסיפר כיצד שמע על כך לראשונה, על העונה הקרובה ונבחרת ישראל.

"אף פעם לא ציפיתי להיות כל כך טוב, זה פשוט קרה איכשהו", סיפר אבדיה. "גיליתי על הטרייד כשישנתי. הסוכן שלי התקשר לאבא שלי, אבא שלי העיר אותי ואמר לי שכדאי לי להעיף מבט בטלפון, ורק אז ראיתי את כל הדיווחים על הטרייד. אני מרגיש שפורטלנד זאת קבוצה צעירה בבנייה. אני רואה את הרעב, אני רואה את הכישרון ואני מרגיש שאנחנו יכולים להגיע רחוק. יש לנו עתיד מזהיר".

על היכולת שלו לקראת העונה הקרובה: "אני יודע מה אני יכול להביא - תחרותיות, הנאה, להיקשר וליצור דבק בין השחקנים. אני יכול לעשות הרבה דברים על הפרקט, כך שכל מה שהמאמן יצטרך ממני שאעשה כדי שהקבוצה תנצח אעשה".

דני אבדיה, פורטלנד טריילבלייזרס. פורטלנד טריילבלייזרס, אתר רשמי
בקרוב מתחיל בפורטלנד. אבדיה/אתר רשמי, פורטלנד טריילבלייזרס

על ייצוג נבחרת ישראל אמר: "לשחק עבור ישראל זה מיוחד. זאת מדינה קטנה שלא ידועה מאוד בספורט. אני מרגיש שכשאני אני מייצג את ישראל אני מביא תקווה לאנשים וזה משמעותי מאוד עבורי שאני יכול לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully