וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשפורד מתלונן על "בריונות": "לא אשמתו שהכדורים לא נכנסים"

בסביבתו של שחקן מנצ'סטר יונייטד טוענים שאגדות המועדון, רוי קין וגארי נוויל, מבקרים ב"הסתערות" את היכולת שלו: "הוא עושה את העבודה שלו בכנף"

תקציר ניצחונה הגדול של ליברפול 0:3 בחוץ על מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

פתיחת העונה של מנצ'סטר יונייטד לא עמדה בציפיות של הקהל והמועדון. השדים האדומים רשמו ניצחון ליגה בודד והפסידו פעמיים, כשביקורת רבה הושמעה כלפי אריק טן האח והשחקנים שלו. אחד העיקריים שזוכה לביקורת בשנה האחרונה הוא מרכוס רשפורד. שחקן הבית האנגלי של יונייטד כבש שבעה שערי ליגה בלבד ב-36 מחזורי הפרמיירליג האחרונים שלו, דבר שגרם לו להיות גם מחוץ לסגל הנבחרת ביורו האחרון.

על אף היכולת הרעה, בסביבתו של רשפורד משדרים אי-נחת מצד אגדות מנצ'סטר יונייטד, רוי קין וגארי נוויל, הנוטים לבקר אותו יותר מהשאר, כך לדברם: "כשמישהו אחר מפספס זה לא מוזכר, אבל כשזה רשפורד זה שונה מאוד. הביקורת שמגיעה אליו היא התסערות, זו ממש בריונות".

בשיחות עם התקשורת האנגלית, בסביבה של החלוץ האנגלי הזכירו את הכישלון שנעשה סביבו: "המועדון הוציא 100 מיליון ליש"ט על חלוצים מרכזיים ורשפורד הוסת לכנף. הוא עושה את העבודה שלו בעמדה הזו, אבל זאת לא אשמתו שהכדורים שהוא מספק פשוט לא נכנסים".

מרכוס רשפורד מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
"זאת לא אשמתו". רשפורד/GettyImages

היום (שבת, 14:30, ספורט1) מנצ'סטר יונייטד תנסה לעצור את רצף התוצאות הרעות כשתתארח אצל סאות'המפטון במסגרת המחזור הרביעי של הפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully