וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארסנל "לא פוסלים שאודגור ישחק". סולאנקה חוזר בטוטנהאם

ארטטה אופטימי לגבי שיתופו של הקפטן, בהיעדר רייס ומרינו, כשנוואנרי בן ה-17 עשוי לעלות בדרבי של צפון לונדון (א', 16:00, ספורט1). גם ואן דה ון ישוב אצל התרנגולים

תקציר ליגה אנגלית: ארסנל - ברייטון 1:1/ספורט1

המחזור הרביעי בפרמיירליג ימשיך מחר (ראשון, 16:00, ספורט1) עם הדרבי הגדול של צפון לונדון שיפגיש את טוטנהאם וארסנל. התותחנים קיוו לשמור על מאזן מושלם כשהובילו בבטחה נגד ברייטון במחזור הקודם, אבל הרחקה ביזארית של דקלן רייס תמנע ממנו גם לשחק מחר וגם השאירה את ארסנל בעשרה שחקנים, רק כדי לראות את ברייטון משווה את התוצאה וקוטעת את הרצף החיובי של התותחנים.

למיקל ארטטה לא מעט כאב ראש לקראת הדרבי, בטח לאור העובדה שבמחזור הבא ארסנל תתארח אצל מנצ'סטר סיטי, וכבר מחר לא יעמדו לרשותו מיקל מרינו וגבריאל ז'סוס הפצועים ורייס המורחק, כששיתופו של מרטין אודגור עדיין מוטל מאוד בספק, אך הספרדי מצא מקום לאופטימיות: "הוא רוצה מאוד לשחק, אנחנו לא פוסלים את האפשרות שהוא ישותף".

בינתיים, אית'ן נוואנרי בן ה-17 שבגיל 15 הפך לשחקן הצעיר ששותף בתולדות הפרמיירליג נמצא בכוננות לפתוח, כשבצד השני של הדרבי, רוצים להשיג ניצחון ראשון על היריבה המרה אחרי שלושה הפסדים ותיקו עם אפשרות לעקוף אותה בטבלה. אנג' פוסטקוגלו צפוי להחזיר להרכב את מיקי ואן דה ון ודומיניק סולאנקה ששבו מפציעה.

משחק נוסף:

וולבס - ניוקאסל (18:30, ספורט1)

אית'ן נוואנרי ארסנל. GettyImages
יקבל את הקרדיט מארטטה? נוואנרי/GettyImages

במחזור הבא טוטנהאם תפגוש את ברנטפורד, בעוד ארסנל תתארח אצל מנצ'סטר סיטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully