וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבל-דאבל לדה סוסה, קרית אתא הביסה 67:91 את הפועל עפולה

הסנטר תרם 23 נקודות ולקח 12 כדורים חוזרים, האורחים ברחו ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון ועשו צעד משמעותי אל עבר רבע הגמר. המקומיים קלעו שלשה אחת בלבד

סערה בממלכה (המדליסטים האולימפיים), חלק א'/ספורט1

פתיחת העונה הנפלאה של עירוני קריית אתא נמשכה היום (שישי) בצהריים והיא עשתה מאוד צעד משמעותי מאוד אל עבר לרבע הגמר של גביע ווינר סל כאשר הביסה בגן נר 67:91 את הפועל עפולה. קרית אתא החלה את העונה עם 66:85 על הפועל באר שבע וגם היום היא הסתערה מן הפתיחה על הפועל עפולה, שסופרת הפסד שני ברציפות אחרי שספגה 75:67 צמוד מול הפועל חולון ביום שני.

המשחק למעשה הוכרע כבר בחצי הראשון, כי אחרי שתי שלשות של רז אדם ואחת נוספת של דריל מורסל האורחים מצאו את עצמם ב-7:18, יתרון שרק הלך וגדל עד תום הרבע הראשון כשמעל כולם היה סילביו דה סוסה שקבע 12:30 בסיום עשר הדקות הראשונות. היתרון רק גדל ברבע השני כשגם ג'יי ג'יי קפלן וליאם אוריילי הצטרפו לחגיגה ובהפסקה הראה לוח התוצאות 26:50 מוחץ לקרית אתא.

ג'יי ג'יי קפלן, עירוני קרית אתא. מאור אלקסלסי
קרית אתא הביסה ועשתה צעד גדול לרבע הגמר. קפלן/מאור אלקסלסי

עפולה המשיכה לדייק מחוץ לקשת והגיעה למספר דו ספרתי של קליעות לשלוש, בעוד עפולה סיימה את המשחק עם שלשה אחת בלבד מ-17 ניסיונות. יובל לוין סחט עבירה בלתי ספורטיבית, קרית אתא המשיכה לברוח והגיעה בשיא ל-43:72 לאחר 30 דקות, כך שהרבע הרביעי כבר היה לפרוטוקול בלבד וגם בו עפולה התקשתה לצמק את הפער העצום. זה נגמר כאמור ב-67:91 לקרית אתא.

קלעו להפועל עפולה: ג'סטין מאטס 21, ג'יי. פי טוקוטו 13, מוריאל לוטאטי 8, נועם אביבי וסנדי כהן 6 כל אחד, עידן אלבר 4, גלעד לוי 2, ארמאן פרנקלין 2.

קלעו לעירוני קרית אתא: סילביו דה סוסה 23 (12 ריבאונדים), יריב עמירם ודריל מורסל 13 כ"א, רז אדם 12 (8 אסיסטים), ליאם אוריילי 10, ג'יי ג'יי קפלן 7, גל בייטנר 5, אקיה פרואיט ויובל לוין 3 כ"א, יהב שטרית 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully