וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוספי ינותח היום וייעדר כחודש. השחקנים בהלם: "הזייה"

13.9.2024 / 9:35

במועדון החליטו לא להתמהמה כדי לזרז את ההתאוששות. השחקנים המומים ממכת הפציעות החריגה: "לא נתקלנו בדבר כזה בכדורגל"

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

תומר יוספי יעבור כבר היום (שישי) בצהריים את הניתוח בברכו בעקבות הקרע במיניסקוס ממנו הוא סובל. המועדון והשחקן החליטו לא להתמהמה ולסיים עם ההליך הכירורגי בהקדם אחרי שאתמול אובחנה הבעיה.

יוספי יעדר כחודש ואולי מעט יותר. בהפועל באר שבע מקווים שאחרי ההחלמה, יקבלו את הקשר שהיה מהשחקנים הטובים בליגה בעונה שעברה, עם היכולת הטובה שלו על מנת שיעזור להפועל באר שבע בהמשך העונה.

בהפועל באר שבע כבר לא מבינים כיצד כל כך הרבה שחקנים נפצעו להם בתחילת העונה. כזכור, מיגל ויטור מושבת אחרי שעבר ניתוח בכף הרגל, אור דדיה נפצע בצורה יוצאת דופן ונותח בטחול, שי אליאס ייעדר תקופה ממושכת, רועי גורדנה פצוע וגם מריאנו באריירו סובל שוב מכאבים בברך ולא ברור כמה זמן יעדר.

אחרי שגם יוספי הצטרף לרשימה, שחקן בקבוצה אמר הבוקר: "זו פשוט הזייה. בכל שנותיי בכדורגל לא נתקלתי בדבר כזה. זה דורש הרבה שינויים בקבוצה, וזה לא משהו שאנחנו ככדורגלנים רגילים אליו".

תומר יוספי שחקן הפועל באר שבע חוגג שער. הפועל באר שבע, אתר רשמי
דווקא עכשיו - זה העוגן לשנים הבאות. יוספי/אתר רשמי, הפועל באר שבע

במועדון רוצים כבר עתה את יוספי גם לשנים הבאות ומציעים לו חוזה ארוך טווח, בדיוק כשם שהם רוצים את דן ביטון לשנים הבאות. בקבוצה בונים על השניים שיובילו את המועדון בשנים הקרובות. קשר מכבי תל אביב כבר סיכם, ואמור לחתום בקרוב.

בתוך כך, הבוקר השלים החלוץ ארתור שושנאצ'ב רשמית את מעברו לסוצ'י בהשאלה עד תום העונה. כבר אתמול הוא נגרע מסגל הקבוצה ברישומי ההתאחדות לכדורגל לקראת השלמת המעבר לרוסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully