וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילת דורשת למנוע מחולון לשחק בליגת העל ולחזור במקומה מהלאומית

13.9.2024 / 8:45

היורדת הצטרפה לעתירה של שחקני העבר שדורשים למנוע מהסגולים להירשם לליגה מאחר שהם נמצאים בהליך פירוק, ודורשת לתפוס את מקומה

מחוץ לקווים, 12.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

בעוד בית הדין של איגוד הכדורסל עדיין לא התכנס כדי לדון בעתירה שהוגשה על ידי ארבעת שחקני הפועל חולון בעבר, שמנהלים הליכים נגד הסגולים, בבקשה לפסול את השתתפותם של הסגולים בליגת העל, הצטרפה אמש (חמישי) עירוני אילת, שירדה בתום העונה שעברה ללאומית, לעתירה.

אילת, באמצעות עו"ד יוסי גייר, דורשת לתפוס את מקומה של חולון בליגת העל. "חולון מצויה בהליך פירוק כבר מחודש יוני 2023. במהלך תקופה זו חולון לא הצליחה להגיע להסדר עם נושיה, ולכן ובהתאם להוראות תקנון המנהלת ותקנון האיגוד, יש לראות בה כקבוצה בפירוק, ולמנוע את רישומה לליגת העל בעונה הקרובה. כתוצאה מכך וכעולה מהתקנונים הרלוונטיים, יש לאפשר לאילת להירשם במקומה בליגת העל".

באילת מצטרפים לכל הטענות המשפטיות שהציגו השחקנים נגד חולון והוסיפו: "הליכו הפירוק לא היו בידיעת המשיבה. אותם הליכים בין שהיו ובין שלא היו בידיעת האיגוד ו/או בידיעת המנהלת ו/או בידיעת הרשות לבקרת התקציבים, הוסתרו היטב בידי חולון, אילו הייתה אילת יודעת על אותם הליכים הייתה אילת מגישה בעצמה עתירה כנגד אותם משיבים".

שחקני הפועל חולון יפתח זיו, מייקל קייזר. דני מרון
לא שקט בחולון/דני מרון

הדרישה בעתירה היא לבטל את רישומה של חולון לליגת העל לעונה הקרובה, לפדות את מנייתה של חולון במנהלת ליגת העל והיא אינה יכולה לקחת חלק בליגת העל. בית הדין מתבקש להורות לשבץ את אילת בתור הקבוצה ה-14 בליגת העל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully