וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחאה נגד ישראל": השחקנים ששקלו להחרים משחק נגד הפועל ת"א

תקדים מדאיג: ביוון טוענים כי ג'ואל בולומבוי ורוקאס גידראיטיס סירבו לקחת חלק במשחק ההכנה מסיבות פוליטיות. בסופו של דבר הם שוכנעו ע"י יאניס ספרופולוס

תיקתקנו - סיכום אירועי היום הספורט, 11.9/ספורט1

תקדים מדאיג, ומסוכן: ביוון טוענים כי שני שחקני הכוכב האדום בלגרד, ג'ואל בולומבוי ורוקאס גידראיטיס, סירבו לקחת חלק במשחק ההכנה נגד הפועל תל אביב בשבוע שעבר (ניצחון 74:82 לכוכב האדום). על פי הדיווח באתר "Sportal", השניים שוכנעו לשחק בכל זאת בסופו של דבר רק אחרי התערבותו של מאמן מכבי תל אביב לשעבר יאניס ספרופולוס.

במשחק המדובר שנערך בבלגרד, הפועל תל אביב הפסידה כאמור, כאשר בולומבי מסיים עם 11 נקודות ב-20 דקות וגידראיטיס לא עולה על הלוח ומשחק 9 דקות בלבד, במהלכן הספיק להתעמת עם פטריק בוורלי.

יש לציין כי שני השחקנים המדוברים נחשבים לוותיקים בכדורסל האירופי, והגיעו לישראל מספר רב של פעמים למשחקים נגד מכבי תל אביב. בולומבוי, שחקן צסק"א מוסקבה לשעבר, אף לא היה רחוק מחתימה בשורות הפועל ירושלים בקיץ שעבר, אבל בסופו של דבר העדיף את ההצעה של הקבוצה הסרבית.

ג'ואל בולומבוי, הכוכב האדום בלגרד. Borja B. Hojas, GettyImages
צעד תמוה. בולומבוי/GettyImages, Borja B. Hojas

אתמול, אגב, אוהדי אריס סלוניקי החרימו את המשחק נגד הפועל תל אביב מסיבות פוליטיות, ובמחאה נגד ישראל, והיציעים באולם הביתי היו ריקים לחלוטין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully