וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יותר מסתם מספר": רונאלדו הגיע למיליארד עוקבים ברשתות

שובר שיאי פופולריות. הכוכב הפורטוגלי הפך לראשון שמגיע ל-10 ספרות בפלטפורמות השונות, והתגאה: "תמיד שיחקתי עבורכם, האוהדים. זה המסע שלנו"

מחוץ לקווים, 12.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

גם בגיל 39, כשהוא בשלהי הקריירה וכבר לא נמנה עם הכדורגלנים הטובים בעולם, כריסטיאנו רונאלדו עדיין מותג מנצח. הוכחה נוספת לכך קיבלנו הלילה (בין חמישי לשישי), כשהכוכב הפורטוגלי חצה את רף מיליארד העוקבים ברשתות החברתיות, ולמעשה עשה היסטוריה. רונאלדו הוא האדם הראשון שמגיע למספרים כאלו בפלטפורמות השונות, והפופולריות לה הוא זוכה מסבה לו עונג וגאווה.

"עשינו היסטוריה - מיליארד עוקבים!", כתב רונאלדו לאחר שהגיע למספר העגול, "עבורי, זה יותר מסתם מספר. זו עדות לתשוקה המשותפת שלנו, לאהבה שלנו למשחק. מהרחובות של מדיירה הגעתי לבמות הגדולות ביותר בעולם, אבל תמיד שיחקתי עבור המשפחה ועבורכם, אוהדים. כעת מיליארד מאיתנו צועדים יחדיו".

רונאלדו הוסיף: "הייתם איתי לאורך כל הדרך, ברגעים הגדולים ואלו שפחות. המסע שלי הוא המסע שלכם, ויחד הוכחנו שאין למה שאנו יכולים להשיג. תודה שהאמנתם בי, תודה על התמיכה, על כך שאתם חלק מחיי. הטוב עוד לפנינו, ונמשיך לדחוף קדימה, לנצח ולעשות היסטוריה - יחד".

החשבון הפופולרי ביותר של רונאלדו הוא כמובן באינסטגרם, שם הוא מתחזק חשבון עם למעלה מ-640 מיליון עוקבים. 170 מיליון עוקבים אחרי בפייסבוק,13 מיליון ב-X (טוויטר לשעבר), 60 מיליון ביוטיוב ו-17 מיליון עוקבים בפלטפורמות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully