וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוספי נפצע וינותח, הפועל באר שבע לוחצת על דן ביטון לחתום

12.9.2024 / 22:44

קשר הפועל באר שבע נפגע באימון וההערכות הן שייעדר תקופה של כחודשיים. במועדון מנסים לזרז את דן ביטון שכבר סיכם. יוספי הצטרף לרשימת פצועים הולכת ומתארכת בבירת הנגב

תקציר: עירוני קרית שמונה - הפועל באר שבע 1:0/ספורט1

תומר יוספי נפצע הערב (חמישי) בברכו במהלך אימון הפועל באר שבע ובבדיקה שנערכה לו התגלה שהוא סובל מקרע במניסקוס. יוספי יעבור ניתוח וההערכה היא שהוא ייעדר קרוב לחודשיים. בעקבות הפציעה הזו הפועל באר שבע העלתה עוד הילוך כדי לסגור עם דן ביטון. הקשר שקיבל אישור לעזוב את מכבי תל אביב, כבר סיכם בעל פה בקבוצת נעוריו, אבל בבאר שבע לוחצים שיזדרז לחתום.

יוספי בן ה-25 חזר לבירת הנגב אחרי עונה מצוינת כמושאל בהפועל חיפה, במהלכה כבש 11 שערים והוזמן לנבחרת הבוגרת של ישראל. הוא שותף בארבעת המשחקים של באר שבע במוקדמות הקונפרנס ליג וגם הבקיע במשחק הראשון נגד מלאדה בולסלאב. את המשחק הראשון העונה בליגה, נגד עירוני קרית שמונה, החמיץ בגלל פציעה אחרת.

הפציעה של יוספי מתווספת לאלו של רועי גורדנה, שי אליאס ומריאנו באריירו. מלבד שחקני הקישור, ברשימת הפצועים של הפועל באר שבע נמצאים גם מיגל ויטור, אור דדיה ואילון אלמוג. בצל הרשימה הזו, עלה שמו של אבישי כהן כמועמד.

תומר יוספי שחקן הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
חדשות מצערות. יוספי/אתר רשמי, הפועל באר שבע

עוד לקראת המשחק בשבת, קוז'וך יצטרך לבחור האם להמשיך עם אלון תורג'מן כחלוץ המטרה, או לתת את חולצת ההרכב לארנולד גאריטה. גאריטה כבר נראה יותר כשיר לפתוח בהרכב ובכל זאת יתכן שגם מחרתיים מול מכבי תל אביב תורג'מן ימשיך. מי שאמור לפתוח מצד ימין הוא זאהי אחמד ובהפועל באר שבע מאוד מאמינים בו וזו אחת הסיבות שויתרו על דיינר קיניונס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully