וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב הביסה את אריס סלוניקי במשחק ההכנה האחרון

האדומים סגרו סיפור כבר בפתיחה ושייטו לניצחון קליל 72:100 ביוון. קאבוקלו הצטיין בבכורה עם 16 נקודות, אנגולה קלע 20

מחוץ לקווים, 12.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

הפועל תל אביב הביסה הערב (חמישי) 72:100 את אריס סלוניקי במשחק הכנה ביוון וסיימה את התקופה של משחקי האימון עם מאזן 1:4. הפועל תל אביב פתחה את המשחק עם ריצת 0:10 ולא הביטה לאחור. האדומים הגדילו את הפער ברבע ראשון שהסתיים ב-14:35 ובהפסקה הוליכו 28:60. המחצית השנייה הייתה בעיקר גארבג' טיים ובשום שלב הניצחון על הפועל תל אביב לא הוטל בספק. ברונו קאבוקלו ערך בכורה, שיחק פחות מ-23 דקות ונראה מצוין.

האדומים היו אמורים לארח את היוונים וגם את וילרבאן וריטאס וילנה לטורניר הכנה בתל אביב, אבל הוא בוטל והמפגש עם הצהובים עבר ליוון. זה היה משחק ההכנה האחרון שלהם לפני ההשתתפות ברבע גמר גביע ווינר במוצאי שבת הבאה.

היציעים באולם ניקי גאליס היו כמעט ריקים בגלל שרבים מאוהדי אריס החליטו להחרים את המשחק נגד יריבה ישראלית. לפני המשחק המאמן סטפנוס דדאס העניק גופיה של הפועל תל אביב למאמן אריס, יאניס קסטריטיס, שאימן את האדומים בעבר.

קלעו להפועל תל אביב: בראיין אנגולה 20, ברונו קאבוקלו 16, 8 ריבאונדים ו-3 חסימות, מרכוס פוסטר 13, ג'ונתן מוטלי 13, גיא פלטין 11, פטריק בוורלי 11 ו-6 אסיסטים, איש ויינרייט 6, עוז בלייזר 5, ג'ו רגלנד 5, בר טימור שיחק לא קלע, אבל מסר 7 אסיסטים.

שחקן הפועל תל אביב, מרכוס פוסטר. הפועל תל אביב בכדורסל, אתר רשמי
מרכוס פוסטר עולה לשלשה/אתר רשמי, הפועל תל אביב בכדורסל
שחקן הפועל תל אביב, פטריק בוורלי. הפועל תל אביב בכדורסל, אתר רשמי
בוורלי בסלוניקי/אתר רשמי, הפועל תל אביב בכדורסל
שחקן הפועל תל אביב ברונו קאבוקלו. הפועל תל אביב בכדורסל, אתר רשמי
קאבוקלו מתרגל למדים האדומים/אתר רשמי, הפועל תל אביב בכדורסל

מהמשחק הערב נעדרו נועם יעקב (חולה) ובן בנטיל (סיבות אישיות). הם התווספו כמובן לתומר גינת הפצוע. בקבוצה רוצים שגינת יחזור לעניינים לפני פתיחת היורוקאפ, ביום שלישי ה-24 בספטמבר נגד בדאלונה הספרדית בחוץ. בקבוצה יודעים כי כניסה שלו בשלב מאוחר לעניינים תסבך את הרוטציה שגם כך לא פשוטה כל כך בשל ריבוי השחקנים בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully