וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הקבוצה צריכה להיקרא הפועל גבעתיים, ואולי רמת גן"

רן קוניק, ראש עיריית גבעתיים, דיבר ב-103FM על המו"מ לרכישת הקבוצה: "לעשות משא ומתן אצל ראש עיריית רמת גן בלי ראש עיריית גבעתיים זה קצת מצחיק או עצוב"

מחוץ לקווים, 12.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

ראש עיריית גבעתיים, רן קוניק, התראיין הערב (חמישי) בתוכנית הספורט ב-103FM על השיחות לרכישת הפועל רמת גן, כשבין היתר נערכו גם שיחות מול ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן.

"נתחיל מהסוף - זה באמת לא יקרה", אמר קוניק על האפשרות שראש עיריית רמת גן יעמוד בראש הקבוצה, "אם המועדון יימכר למישהו זה לא יהיה לקבוצה הזו, זה יהיה למישהו אחר. המשא ומתן שאני שמעתי עליו מהתקשורת היה כנראה עם הפועל רמת גן, לא עם הפועל רמת גן-גבעתיים, כי לעשות משא ומתן אצל ראש עיריית רמת גן בלי ראש עיריית גבעתיים זה קצת מצחיק או עצוב".

עוד הוסיף: "מבחינת הצמיחה העירונית צריך לקרוא לקבוצה הפועל גבעתיים ואולי רמת גן. אנחנו נותנים מיליון שקלים ואת המגרש בבית שרת בחינם שיש עליו אימונים של 500 נערים. רמת גן, לפי מה שאני יודע, נותנת 250,000 ש"ח ומתוך זה היא גובה חצי מהכסף על דמי שימוש. יכול להיות שרוצים רק את הפועל רמת גן ואם זה באמת יעבור אליו, זה יעבור בלי גבעתיים. בלי המיליון שקל ובלי המגרש".

ראש העיר המשיך: "אמרתי את זה לכרמל - בסוף המועדון הזה תלוי בו, הקבוצה היא הפועל רמת גן ועיריית רמת גן היא עירייה עשירה. אם אני שם מיליון שקל הם יכולים לשים בשקט 3-4 מיליון שקל וזה כבר מגיע לתקציבים שניתן להגיע איתם לליגת העל. קבוצה כמו הפועל רמת גן יכולה לתקוע יתד בליגת העל הרבה שנים בתנאי ששני העיריות ייתמכו בה. אנחנו תומכים בה מעל ומעבר, אני מקווה שגם רמת גן ייעשו את זה", סיכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully