וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעייה בחצי שעה, לראשונה מ-1958: מילאן דרסה את ונציה

הרוסונרי שחזרו נתון שלא היה 66 שנים בדרך לניצחון הבכורה של פונסקה. עוד 0:0 מאכזב ליובנטוס, מחליפי בולוניה חילצו 2:2 בקומו

תקציר ניצחונה של יובנטוס 0:3 בחוץ על ורונה/ספורט1

אחרי פגרת נבחרות שכללה שני ניצחונות של נבחרת איטליה בליגת האומות, הסרייה A חזרה לפעילות עם שלושה משחקים היום (שבת).

אמפולי - יובנטוס 0:0

אחרי שה-0:0 נגד רומא עצר לה את המומנטום החיובי מצמד הניצחונות בפתיחת העונה, יובנטוס המשיכה במגמת הירידה עם תיקו נטול שערים שני ברציפות. טון קופמיינרס, ניקו גונסאלס, דוגלאס לואיז ופייר קאלולו פתחו לראשונה בהרכב של טיאגו מוטה שהציב את מתיאה פרין בין הקורות כחלק מרוטציה. למרות שהגברת הזקנה שלטה בכדור (66% החזקה לעומת 34% של אמפולי) ורשמה הרבה יותר ניסיונות לשער (16 מול שלושה), רק שלושה מתוכם הלכו למסגרת ודווקא לאורחת הייתה הזדמנות פז לעקוץ, אך פדריקו גאטי יירט את הדחיקה מקרוב של עמנואל ג'אסי והקבוצות נפרדו בחלוקת נקודות.

שחקן מילאן טמי אברהם. רויטרס
שער בכורה במדי מילאן. טמי אברהם/רויטרס

מילאן - ונציה 0:4

אם פאולו פונסקה יצא לפגרת הנבחרות תחת לחץ כבד אחרי שהשיג שתי נקודות מתשע אפשריות, הרי שניצחון הבכורה שלו העונה בסרייה א' בוודאי יקנה למאמן הפורטוגלי קצת שקט. מילאן כבשה רביעייה תוך פחות מחצי שעה, מה שלא עשתה במסגרת הליגה האיטלקית מאז 1958. כבר אחרי כדקה וחצי הרשית תיאו הרננדז מבישול של רפאל לאאו, כריסטיאן פוליסיק בישל למתאו גאביה (16) ואז כבש בעצמו את השלישי (25, פנדל), וטמי אברהם שבישל הופעת הבכורה במדי הרוסונרי, הבקיע הערב לראשונה לזכות מילאן (29, פנדל).

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
פטריק קוטרונה שחקן קומו חוגג שער. Image Photo Agency, GettyImages
הצטיין במדי קומו, אבל זה הספיק רק לנקודה. פטריק קוטרונה/GettyImages, Image Photo Agency

קומו - בולוניה 2:2

העולה החדשה פספסה ניצחון ראשון מאז מאי 2003, מול יריבה אותה הביסה 1:5 באותה עונה אחרונה בסרייה A. רגע לפני משחק הבכורה שלה בליגת האלופות, בולוניה לא מצאה תשובה לפטריק קוטרונה, שבעט כדור שפגע בניקולו קסאלה בדרכו פנימה בדקה החמישית והכפיל את התוצאה עם מבצע אישי בדקה ה-53. בחלוף 10 דקות הכניס וינצ'נזו איטליאנו את הצעירים סנטיאגו קסטרו בן ה-19 וסמואל אילינג-ג'וניור בן ה-20, שהובילו לשינוי. הארגנטינאי צימק בדקה ה-76 ובתוספת הזמן הכין לאנגלי שהגיע מיובנטוס (דרך אסטון וילה) וסובב בשמאל אל הפינה הרחוקה כדי לקבוע חלוקת נקודות. שתי הקבוצות עדיין ללא ניצחון.

משחקי יום ראשון:

גנואה - רומא
אטאלנטה - פיורנטינה
טורינו - לצ'ה
קליארי - נאפולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully