וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשפט הגורלי יוצא לדרך: מנצ'סטר סיטי תעמוד לדין ביום שני

לפי "ESPN", פאנל שופטים עצמאי ישמע את הטיעונים בחודשיים הקרובים ויפסוק לקראת תום העונה באשר לעונשה של האלופה שכנגדה תלויים 115 אישומים

מחוץ לקווים, 12.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

לפני יותר משנה וחצי נחשף כי מנצ'סטר סיטי בסכנה גדולה לאור 115 אישומים שעומדים כנגדה ושלא רק מעמידים בסכנה את התארים שלה מהשנים האחרונות, אלא אף את השתייכות המועדון לליגות הבכירות. היום (חמישי) נחשף ב-"ESPN" שהמשפט שבו תעמוד אלופת אנגליה, ואלופת אירופה ב-2023 ואשר ב-2020 הורחקה מאירופה ולאחר הגשת ערעור הוחזרה למפעלי אופ"א, ייפתח ביום שני הקרוב, ה-16 בספטמבר.

יהיה זה פאנל שופטים עצמאי שיצטרך להכריע בנושא במשפט שאמור להתנהל על פני החודשיים הקרובים, במטרה שפסק דין יתקבל עד תום עונת המשחקים הקרובה - ככל הנראה שלקראת סיום עונת 2024/25. בחודשים האחרונים נגבו עדויות מכל הגורמים המעורבים והמקושרים.

ארלינג הולאנד, חלוץ מנצ'סטר סיטי, חוגג עם חבריו. רויטרס
המשפט הגורלי יוצא לדרך ביום שני/רויטרס

115 העבירות על חוקי הפייר פליי הפיננסי שלכאורה ביצעה מנצ'סטר סיטי התרחשו במשך 14 עונות, החל מ-2009/10, וחקירת הפרמיירליג נמשכת מאז 2018. כידוע, בפברואר האחרון הצליחה אברטון להמתיק את עונשה ובמקום 10 נקודות על עבירות פיננסיות, הופחתו לה 6 - אם כי באפריל בעונה שעברה בסופו של דבר ירדו לה עוד שתי נקודות, משמע 8 בסך הכל בעקבות חריגה בסך 16 מיליון ליש"ט בשלוש השנים האחרונות.

רק נזכיר כי חוזהו של המנג'ר פפ גווארדיולה מסתיים בתום העונה והוא צפוי להחליט על עתידו בהתאם לתוצאות המשפט, הרי שלא יישאר בקבוצה אם זו תיענש בהורדת ליגה או כל עונש אחר שיפגע קשות במועדון ובמטרותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully