וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועמד חדש: מכבי חיפה מתעניינת בשחקן הכנף קלאודיו פטרילה

דיווח ברומניה: הירוקים פנו לראפיד בוקרשט בנוגע לאחד מכוכבי הקבוצה, שמעמדו התערער בשל החתמת קלינטון אנז'י שבעצמו היה על הכוונת של בכר

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

ברק בכר דיבר בשבועות האחרונים על כך שמכבי חיפה מחפשת להתחזק בשחקן כנף שיכול לשחק גם כחלוץ, רצון שבוודאי התחזק אחרי מכירתו של פרנזי פיירו לא.א.ק אתונה. לפי התקשורת ברומניה היום (חמישי), מועמד חדש שנמצא על הפרק זהו קלאודיו פטרילה, כוכב ראפיד בוקרשט.

לפי הדיווח, "מכבי חיפה יצרה קשר" לגבי פטרילה ומועמדותו נבחנת. עוד נכתב שהירוקים מוכנים לשלם עבורו כמיליון יורו, כשנה אחרי שעבר בהשאלה מקלוז' ולאחרונה נרכש בסכום כולל שמוערך בכ-750 אלף יורו. עוד נכתב בדיווח כי בעקבות המצב הביטחוני בישראל, הסיכויים לעסקה אינם גבוהים. עם זאת, מעמדו בקבוצה התערער לאחר צירוף קלינטון אנז'י - שהיה בעצמו מועמד למכבי חיפה הקיץ.

קלאודיו פטרילה, שחקן ראפיש בוקרשט. GettyImages
מועמד נוסף למכבי חיפה. פטרילה/GettyImages

פטרילה בן ה-23 משחק בעיקר בכנף שמאל, אך הוא ימני ברגלו ולעתים מתופקד גם באגף ימין ומאחורי החלוץ. העונה בשבעה מחזורים בליגה הרומנית לזכותו שני שערים ושלושה בישולים, אחרי שבעונה שעברה הבקיע שישה שערים ובישל עוד שבעה ב-29 משחקים בכל המסגרות. בעברו רשם הופעה אחת בנבחרת רומניה, אחרי שעבר בכל הנבחרות הצעירות שלה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully