וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "אנחנו צריכים לרוץ יותר, לתקל יותר ולרצות יותר"

13.9.2024 / 10:34

מאמן הפועל חיפה אחרי פתיחת העונה הלא טובה של הקבוצה ולקראת הפועל ירושלים (שבת, 19:30, ספורט4): "נצטרך להתעלות ולתת את הכל". ספק גם דיארה ייכלל בסגל

תקציר: הפועל חיפה - הפועל ירושלים 3:2/ספורט1

הפועל ירושלים

לקבוצה מצפה שבוע עמוס במיוחד שכולל שלושה משחקים. ביום רביעי תערוך הקבוצה משחק השלמה נגד מכבי תל אביב, אבל עוד קודם לכן היא תנסה להשיג נקודות במשחק החוץ מול הפועל חיפה. איינאו פרדה בספק למשחק, אך במקביל עמית גלזר ושחר פיבן התאוששו מפציעות קטנות ועשויים לעמוד לרשותו של זיו אריה. למשחק תופיע הקבוצה עם מדים מיוחדים, שעליהם דיוקנו של הירש גולדברג פולין, החטוף אוהד הקבוצה שנרצח בשבי החמאס.

מעבר לצירופו של סמבה דיאלו, זיו אריה מעוניין לצרף עד לתום החלון גם את אל ים קנצפולסקי מהפועל תל אביב. אם מסאי דגו יצליח לצרף קשר בתחילת השבוע הבא, יש סיכוי טוב שהעסקה תצא לפועל.

שחר פיבן הפועל ירושלים. דני מרון
חוזר. שחר פיבן/דני מרון

הפועל חיפה

אחרי פתיחת עונה לא טובה בלשון המעטה, בהפועל חיפה ינסו לרשום נצחון ראשון העונה מול הפועל ירושלים (שבת, 19:30, ספורט4). רוני לוי יחסר את בר לין המורחק, כאשר ספק גדול אם שחקן הרכש טיימוקו דיארה יהיה בסגל. אוראל דגני עדיין לא בכושר משחק מלא ולא יעלה ב-11 ואילו יונתן פרבר פצוע ולא יהיה בסגל.

לוי לא צפוי לעשות שינויים מרחיקי לכת בהרכב, אבל דרש מהשחקנים להציג אגרסיביות ומשחק הקרבה, דבר שלא קרה בשני המחזורים הראשונים לשיטתו. "פתחנו לא טוב את העונה. אנחנו משחקים בבית מול הקהל שלנו ואנחנו רוצים לתקן את הרושם", אמר המאמן לקראת המשחק, "התמיכה של הקהל חשובה לנו מאוד ונעשה את הכל כדי לרשום תוצאה טובה. היו לנו שבועיים של פגרת נבחרת כדי לתקן את הליקויים שהיו במשחק הקודם וכדי לנצח את המשחק נגד יריבה טובה מאוד נצטרך לרוץ יותר, לתקל יותר, לרצות יותר. אני סומך על השחקנים ששיחקו שהם מבינים את המשמעות, יודעים שנצטרך להתעלות ולתת את כל כולנו".

בקבוצה מקווים מאוד להצליח ולהחתים את גיא בדש לאחר הפנייה שנעשתה להפועל באר שבע בעניינו ומקווים שפציעתו של תומר יוספי לא תסכל אפשרות לעסקה.

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
שחקן הפועל חיפה, אוראל דגני. מאור אלקסלסי
עדיין לא בכושר משחק מלא. דגני/מאור אלקסלסי

טריוויה

* ההפסד הביתי 3:2 במפגש האחרון, היה היחיד של הפועל חיפה בעונה שעברה מול קבוצה מהפלייאוף התחתון והראשון של רוני לוי כמאמן מול הפועל ירושלים.

* הפועל חיפה עדיין ללא ניצחון העונה. את הליגה החלה עם תיקו והפסד, בגביע הטוטו היו לה ארבע תוצאות תיקו בשלב הבתים והפסד 4:2 לאשדוד במשחק הדירוג על המקום ה-13, ואפילו שני משחקי ההכנה בקפריסין הסתיימו בתיקו והפסד.

* שלושה מחזורים ראשונים ללא ניצחון? זה לא קרה להפועל חיפה בדיוק עשור, כאשר הייתה עם נקודה אחת מתשע אפשריות בפתיחת עונת 2014/15.

* כל 15 משחקי הבית האחרונים של הפועל חיפה בליגה הגיעו להכרעה, מאז ה-1:1 מול הפועל פתח תקוה בתחילת דצמבר אשתקד: שבעה ניצחונות לעומת שמונה הפסדים.

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לוי
אצטדיון: חיפה
קהל: 2370

משחקי המחזור השלישי:

שבת, 19:30: בני סכנין - מ.ס. אשדוד
שבת, 19:30: הפועל חיפה - הפועל ירושלים (ספורט4)
שבת, 20:00: מכבי בני ריינה - מכבי חיפה (ספורט2)
שבת, 20:00: עירוני קרית שמונה - עירוני טבריה
שבת, 20:30: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע

ראשון, 20:15: בית"ר ירושלים - מכבי נתניה (ספורט4)

שני, 20:00: הפועל חדרה - מכבי פתח תקוה (ספורט4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully