וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא ציפינו לפתוח את העונה עם שני הפסדים, אפשר לנצח בטדי"

עודכן לאחרונה: 12.9.2024 / 14:52

מרקו בלבול ערך מסע"ת לקראת המפגש של נתניה מול בית"ר בראשון: "לצערי כל ההתקפה שלנו פצועה, אבל יש פה סגל טוב שיכול לעשות עונה טובה"

תקציר: מכבי נתניה - מכבי חיפה 2:0/ספורט1

מכבי נתניה שפתחה את העונה עם שני הפסדים רצופים, תצא ביום ראשון למשחק חוץ קשה נגד בית"ר ירושלים בטדי ותנסה לצבור נקודות ליגה ראשונות העונה. בנתניה קיוו להגיע עם סגל מלא יותר למשחק נגד בית"ר, אבל רק בסוף השבוע יוחלט לגבי פרדי ורגאס, שחזר לאימונים מלאים אך לא בטוח שיהיה מוכן לגמרי ובעיקר לגבי איגור זלאטנוביץ', שסוחב פציעה בשריר הארבע ראשי והוא עדין בספק למשחק.

"עבדנו קשה בשבוע וחצי של הפגרה, יש לנו עוד מה לשפר, ברור שהפתיחה הזאת של שני הפסדים זה משהו שהוא כואב מאוד ולא ציפינו לזה", אמר המאמן מרקו בלבול לקראת המשחק בטדי". "יחד עם זאת היו גם דברים טובים, במשחקים הקודמים ואנחנו לוקחים את הדברים הפחות טובים ועבדנו עליהם, וניקח את הדברים הטובים ונחבר אותם יחד ועם זה נלך קדימה".

מרקו בלבול, מאמן מכבי נתניה. שלומי גבאי
אופטימי לקראת המשך העונה.. בלבול/שלומי גבאי

בלבול נשאל על הכעס שלו ממשחק ההגנה של הקבוצה, שלא היה טוב במשחקים הראשונים והשיב: "קודם כל הייתי כעוס כי הפסדנו. אפילו שאמרתי שהיו הרבה דברים טובים במשחק הקודם (נגד מכבי חיפה, ר"ב), הגענו למצבים, הבכנו את מכבי חיפה, ואת משחק ההגנה שלהם, רק היה חסר את הסיומת".

"כמו שאמרתי, אמנם לא צירפנו שחקנים, אבל כן דיברנו על הטעויות וכן עברנו על המשחק, גם עם חוליית ההגנה וגם עם הקישור וההתקפה בנפרד וגם יחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
איגור זלאטנוביץ' מכבי נתניה. ברני ארדוב
יהיה כשיר לטדי? זלאטנוביץ'/ברני ארדוב

על הפצועים בקבוצה: "לצערי כל ההתקפה שלנו, גם טבארש, גם ורגאס וגם איגור זלאטנוביץ', נפצעו והם שחקנים חשובים ומרכזיים מאוד בקבוצה. נעבוד קשה ונלכד את השורות, כי יש פה סגל טוב שיכול לעשות עונה טובה".

על המאצ' אפ מול בית"ר ירושלים בטדי": "בית"ר ירושלים קבוצה טובה ותמיד לשחק בטדי" זה קשה, זה משחק חוץ קשה, אבל אנחנו מסתכלים על עצמנו. כמו שאמרתי אנחנו צריכים להביא את האיכויות שיש לנו בסגל וכבר הראנו את זה במשחקי ההכנה. אנחנו רוצים לראות את הפצועים חוזרים ועוזרים לנו לדחוף את הקבוצה קדימה כי יש פה סגל טוב בקבוצה טובה. אני בטוח שנלך קדימה למרות הפתיחה הלא טובה, זאת רק ההתחלה ואני בטוח שעם כל הסגל בריא וכשיר, מכבי נתניה יכולה לשחק כדורגל מצוין ולנצח בטדי".

המאמן התייחס לכך שעוד עונה שנפתחת בצורה לא טובה, בדומה לשנים הקודמות והוסיף: "קודם כל הליגה זה כמו מרתון, גם אם היינו פותחים מצוין, אני לא יודע איך היינו מסיימים. מה שחשוב במרתון הזה, זה להצליח והמטרה של מכבי נתניה והצהרתי על זה כשהגעתי, זה ללכת כמה שיותר קדימה בכל המסגרות וזה מה שאנחנו הולכים לעשות. הקהל בא גם בגביע הטוטו וגם בליגה, ממלא את האצטדיון ודוחף אותנו נפלא והוא יבוא גם לטדי לדחוף אותנו, ואנחנו רוצים להחזיר לו גם בכדורגל טוב וגם בלהביא תוצאות, אלה מבחינתנו הדברים הכי חשובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully