וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א במסר לביטון וכהן: לא תוכלו להתאמן עם הקבוצה

12.9.2024 / 10:40

בצל המגעים שמקיימים המגן והקשר עם קבוצות אחרות, הם החלו להתאמן בנפרד בקרית שלום. במועדון מאמינים שכמו במקרה יונתן כהן, גם הם יעדיפו לעזוב. סתיו למקין סובל מעומסים עם חזרתו מהנבחרת הצעירה, הופעת הבכורה צפויה להידחות

שחקן מכבי תל אביב יונתן כהן ממריא לאוסטרליה/יניב טוכמן

בצל המגעים שמקיימים לעזוב לקבוצות אחרות, דן ביטון ואבישי כהן לא הורשו הבוקר (חמישי) להתאמן עם מכבי תל אביב בקרית שלום. מכבי תל אביב שיקפה לשניים את המציאות מבחינתה והודיעה לסוכנים שלהם וגם לשחקנים עצמם בצורה ישירה כי אם לא יעזבו, הם לא יוכלו להתאמן עם הקבוצה, וייאלצו לעבור להתאמן בשעות אחרות ובנפרד.

לשניים למעשה נאמר שהם נמצאים באותה סיטואציה בה היה יונתן כהן, ולכן הם צריכים לחשוב לגבי העונה הקרובה כיצד הם רוצים להעביר אותה, בין אם ימשיכו להתאמן בנפרד או יעברו לקבוצה אחרת.

מבחינת מכבי תל אביב, היא לא מתערבת באשר ליעדים הבאים של השניים ונותנת לסוכנים שלהם לנהל את המגעים. עם בית"ר ירושלים בעניין שניהם, ועם הפועל באר שבע בעניין דן ביטון. אבל בדבר אחד רצו בקבוצה לשים הכל על השולחן, והבהירו לשניים את המצב. מעבר לפן הכלכלי, כפי שמכבי תל אביב חסכה במשכורות של יונתן כהן ומתן בלטקסה, ז'ארקו לאזטיץ' הבהיר גם הבוקר במסיבת העיתונאים כי הוא לא מעוניין ביותר מ-20-21 שחקני שדה - ולכן מבחינתו אין מקום לעוד שניים שיהיו על כר הדשא בזמן האימונים.

אבישי כהן מכבי תל אביב. דני מרון
מסר ברור. אבישי כהן/דני מרון
תלבושת מכבי תל אביב החדשה. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
הסט השלישי של מכבי תל אביב/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

במכבי תל אביב מעריכים שהשניים כן יחתמו בקבוצות אחרות ולא יישארו בסטטוס הנוכחי שלהם.

שחקן נוסף שלא התאמן הבוקר, הוא סתיו למקין שחזר עם עומסים ממשחקה של הנבחרת הצעירה והוא קרוב לוודאי לא יערוך את הופעת הבכורה במכבי תל אביב בשבת מול הפועל באר שבע.

בתוך כך, הקבוצה הציגה היום את סט המדים הרביעי שלה לעונה הנוכחית כשהציגה חולצות בצבע לבן. החולצה הלבנה מצטרפת למדי הבית והיא זמינה לרכישה באתר הרשמי של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully