וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המושיע? בנבחרת ברזיל הציבו תאריך יעד לשובו של ניימאר

עודכן לאחרונה: 12.9.2024 / 10:23

הסלסאו, שמתקשים מאוד במוקדמות המונדיאל, משוועים לחזרתו של הכוכב הגדול. ההערכות האופטימיות גורסות שהוא יחזור בנובמבר, אך הריאליות מדברות על כך שהוא לא יחזור לפני 2025

תקציר: פרגוואי - ברזיל 0:1/ספורט1

נבחרת ברזיל נמצאת בעיצומו של הקמפיין הגרוע בתולדותיה. אחרי ה-0:1 הדחוק על אקוודור, הסלסאו שבו לסורם עם הפסדם הרביעי בשמונת משחקי המוקדמות כשנכנעו 1:0 לפרגוואי החלשה והם בסכנה ממשית של אי עלייה למונדיאל. ויניסיוס ורודריגו כוכבי ריאל מדריד מתקשים לסחוב את הנבחרת של דוריבאל ובברזיל משוועים לשובו של "המושיע" ושמו ניימאר.

מלך שערי הסלסאו בכל הזמנים לא משחק כבר 11 חודשים בגלל פציעה מורכבת מאוד ופספס את כל העונה שעברה במדי אל הילאל הסעודית. המאמן דוריבאל כבר הצהיר שמעמדו של ניימאר "בטוח" ובברזיל נואשים לשובו. ההתאחדות הברזילאית זהירה מאוד עם ניימאר ושללה את שובו למשחקים נגד צ'ילה ופרו באוקטובר.

למרות זאת, יש תקווה שניימאר יחזור בנובמבר למשחקים נגד ונצואלה ואורוגוואי. עם זאת, למרות המצב הקשה, בברזיל מוכנים לחכות גם זמן רב יותר אם יהיה צורך. כפי שנראה כעת, ישנה אפשרות הולכת וגוברת שחזרתו של ניימאר לכדורגל הבינלאומי לא תתרחש עד 2025. העדיפות היא לוודא שהוא בריא לחלוטין לפני סיכון לפציעה נוספת.

ניימאר, נבחרת ברזיל. Pedro Vilela, GettyImages
כמה שברזיל חסרה אותו. ניימאר/GettyImages, Pedro Vilela

אז מה באמת מצבו של ניימאר? עדכונים ברשתות החברתיות מציגים קטעים מהאימונים וההחלמה שלו. אל הילאל אפילו רשמה אותו בסגל שלה למשחקים במסגרת ליגת האלופות של אסיה. עם זאת, החלוץ המוביל נכשל בסדרת בדיקות פיזיות ורפואיות, כאשר הוא התקשה עם יציבות וביטחון בברכו במהלך תרגילי קפיצה, במיוחד בעת הנחיתה. אי-יציבות זו העלתה חששות לגבי מוכנותו לחזור לפעילות תחרותית בקרוב.

אל הילאל הסתדרה בלי ניימאר ואלכסנדר מיטרוביץ' הוליך אותה לאליפות על חשבון אל נאסר של רונאלדו. אלא שבברזיל מאוד מתקשים ללא הכוכב שלהם, שספג אומנם ביקורות לאורך הקריירה שלו אך תמיד התייצב כשהיה מדובר בנבחרת ברזיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully