וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר מאייר צפוי לחתום על חוזה ארוך טווח במכבי תל אביב

12.9.2024 / 8:56

הכישרון הצעיר של הצהובים יצטרף לנסיעה לטורניר ההכנה בקפריסין ואמור לשים סוף לסאגת החוזה שלו. במכבי מעריכים כי מחליף למייקון יחתום עוד לפני תחילת העונה. וגם: מצבם של הורד ודיברתולומיאו

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש מדבר באימון הפתיחה/באדיבות מכבי תל אביב

מכבי תל אביב תמריא היום (חמישי) לקפריסין לטורניר הכנה בו תפגוש בשבת (18:45) את באיירן מינכן עם ים מדר ויומיים לאחר מכן את אלופת אירופה פנאתינייקוס. אחרי צמד המשחקים יישאר למכבי עוד משחק הכנה אחד באירופה, נגד פנאתינייקוס בשישי הבא, כשהמשימה הרשמית הראשונה שלהם תהיה רבע גמר גביע ווינר.

מי שייצא עם הצהובים לנסיעה הוא עומר מאייר, שלא הצטרף לנסיעה הקודמת. גורמים במכבי סיפרו אמש כי מאייר צפוי לחתום על חוזה ארוך טווח במועדון, ובכך לשים סוף לסאגה הארוכה ולשאלה היכן ישחק בעונה הבאה.

מי שלא אמורים לשחק בטורניר הם ג'יילן הורד וג'ון דיברתולומיאו. הורד, שסובל מפציעה בעקב, עוד לא התאמן עם הצהובים, ובימים האחרונים החל באימונים ללא מגע. במכבי מקווים כי יהיה כשיר בעוד כשבועיים, ומאמינים שיוכל לשחק במשחק פתיחת העונה ביורוליג נגד וילרבאן. דיברתולומיאו קרוב יותר לחזרה, ובמכבי מעריכים שיוכל להשתתף כבר במהלך גביע ווינר.

ג'יילן הורד מכבי תל אביב. דני מרון
יהיה כשיר לפתיחת היורוליג? הורד/דני מרון

במקביל להכנה לעונה במכבי ממשיכים בחיפוש אחר גארד במקומו של דריל מייקון ג'וניור ששוחרר שלשום. סדרי העדיפויות של הצהובים הם קודם כל לצרף גארד ורק לאחר מכן להמשיך בחיפוש אחר פורוורד שיסגור סופית את הסגל.

גורמים במכבי סיפרו אתמול כי במועדון עושים מאמצים גדולים כדי לצרף את הגארד במהירות, "מאמינים שיחתום שחקן במקומו של מייקון עוד לפני פתיחת העונה", אמרו במועדון, "לגבי פורוורד אנחנו תלויים בהתפתחויות גם ב-NBA, אבל לגבי הגארד יש פעולות מיידיות שאנחנו נוקטים כדי לצרף אחד במהרה".

קובי סימונס שמתאמן עם הקבוצה ומשלים את הסגל בשלב הזה לא אמור להמשיך אחרי האופציה בחוזהו, אבל במכבי אמרו כי הדבר אינו סופי.

ג'ון דיברתולומאו, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
"מרוצה ממה שאני רואה עד עכשיו". ג'ון דיברתולומאו/דני מרון

מכבי תל אביב ערכה הערב אימון פתוח לעיני האוהדים, והקפטן ג'ון דיברתולומאו התלהב: "זה מדהים, עבר הרבה זמן מאז שהיה לנו אימון פתוח עם הקהל. האנרגיה, האהבה, התמיכה והתשוקה שיש להם, זה מדהים. אני שמח שהחבר'ה החדשים מקבלים טעימה קטנה ממה שמצפה להם השנה. אנחנו נרגשים לשחק עבורם. אנחנו רק התחלנו את ההכנה, אבל אני מרוצה ממה שאני רואה עד עכשיו. החבר'ה באו בראש פתוח, מוכנים לעבוד קשה וללמוד. כולם עובדים יחד למען המטרה".

על האווירה באימון המיוחד: "כמה מהחדשים שאלו אותי למה לצפות ולא ידעתי מה להגיד כי עבר זמן. זו מסורת נהדרת ואני שמח שכולם כאן. אנחנו צריכים את האהבה והתמיכה של הקהל, הולכת להיות שנה ארוכה וקשה. יחד נוכל להשיג דברים גדולים. זו קבוצה חדשה, אני מצפה מכולם להתעלות. כל אחד יקבל את ההזדמנות שלו ויצטרך להיות מוכן לכך".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully