וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפא מיר התקשר לאחת מקורבנותיו: "אמר לה שיש לו מוניטין"

פרשת האונס של כדורגלן ולנסיה: העיתון "Las Provincias" חשף מידע לפיו מיר ניסה למנוע מחברתו בת ה-21 להתלונן נגדו וזו חשפה בפני המשטרה את התכתבויות הוואטסאפ ביניהם

תקציר: שוויץ - ספרד 4:1/ספורט1

פרשת רפא מיר מסתעפת. חלוץ ולנסיה, שנחשד באונס, הבטיח להוכיח את חפותו ובינתיים בספרד חושפים פרטים חדשים על הפרשה שמסעידה את המדינה. העיתון "Las Provincias" חשף מידע שיכול להיות מכריע ולפיו רפא מיר התקשר לקורבן שלו לכאורה, חברתו בת ה-21 וניסה למנוע ממנה להגיש נגדו תלונה.

השיחה התקיימה ביום ראשון לאחר התקיפה לכאורה. רפא מיר התקשר לשתי הקורבנות שלו, כאשר בסביבות 18:30 בערב הוא יצר קשר עם המתלוננת בת ה-21 ואמר לה שיש לו מוניטין, שהוא דמות ציבורית ושהדבר יכול להשפיע על הקריירה שלו.

לכאורה ביצע השחקן בן ה-27 תקיפה מינית בשתי נשים שנזקקו לטיפול רפואי בבית חולים אחרי התקרית שהתרחשה במסיבה פרטית שערך מיר בביתו. החלוץ שמושאל מסביליה לא הגיע לאימון ולנסיה לאחר האירוע.

רפא מיר, שחקן ולנסיה. Aitor Alcalde Colomer, GettyImages
הולך ומסתבך. רפא מיר/GettyImages, Aitor Alcalde Colomer

המתלוננת הוכיחה את קיומם של השיחות הללו כאשר הגישה תלונה בתחנת המשטרה Guardia Civil. הכדורגלן אף שאל מה מצב המתלוננת באמצעות הודעת וואטסאפ. "המתלוננת הראתה לשוטרים את יומן השיחות, אך יש גם הודעת וואטסאפ למחרת בה רפא מיר שואל לשלומה, והיא לא עונה מכיוון שכבר הגישה תלונה נגד פאבלו יארה, חברו של מיר שגם הוא חשוד בתקיפה.

מתלוננת בת ה-21 נגד רפא מיר טוענת שהיא הותקפה פעמיים בדירתו של מיר - באמבטיה ובבריכה, בעוד שהוא טוען שהיחסים היו בהסכמה. כך או כך, מיר הולך ומסתבך ואם בנוסף הוא יואשם בשיבוש הליכי חקירה ואונס, הוא צפוי לקבל עונש מאסר ממושך.

  • עוד באותו נושא:
  • ולנסיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully