וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאחיה משווה את קאבוקלו למוריניו: "הילדותיות עצרה אותו"

מאמן ונציה כיום ומכבי ת"א לשעבר התייחס לשחקן הפנים החדש של הפועל ת"א: "יכולות של שחקן NBA, התנהלות שלא מתאימה לרמות האלה"

תיקתקנו - סיכום אירועי היום הספורט, 11.9/ספורט1

נבן ספאחיה מכיר היטב את ברונו קאבוקלו. דרכיהם של המאמן הקרואטי ושחקן הפנים הברזילאי הצטלבו לראשונה בעונת 2019/20 בממפיס גריזליס, אז ספאחיה שימש כעוזר מאמן בעוד קאבוקלו ניסה ללא הצלחה לתקוע יתד ב-NBA.

מאז ספאחיה וקאבוקלו עברו כברת דרך משותפת. הקרואטי אף צירף אותו לונציה בקיץ שעבר - עד שהברזילאי עשה פניית פרסה ונטש את הקבוצה האיטלקית אחרי שכבר חתם במדיה - באקט שהתברר כאופייני מבחינתו בהמשך הדרך.

קאבוקלו עבר לפרטיזן בלגרד, רשם עונת בכורה טובה ביורוליג, אבל הקיץ "נטש" גם את הקבוצה הסרבית ומצא את עצמו בהפועל תל אביב. ספאחיה, מאמן מכבי תל אביב לשעבר, לא שוכח ולא סולח.

"הוא שחקן מיוחד מאוד. אם בכדורגל יש את מוריניו, בכדורסל יש את קאבוקלו", הסביר ספאחיה בריאיון לתקשורת הסרבית. "מבחינת יכולות, הוא שחקן NBA. אבל הוא לא שם בגלל ההתנהלות שלו. אני לא חושב שהוא איש רע, אבל יש בו מעט ילדותיות, שלדעתי עוצרת לו את הקריירה. ההתנהלות שלו לא מתאימה לרמות האלה".

ברונו קאבוקלו הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
בעיית התנהגות? קאבוקלו/אתר רשמי, הפועל תל אביב

ספאחיה טוען כי מאז ה"הברזה" של קאבוקלו מונציה, הוא נותר פגוע מהשחקן. "לקחתי את זה אישית. כשהוא הגיע לממפיס, עזרתי לו להשתלב ולקחתי אותו לגור איתי באותו בניין. היינו מאוד קרובים, ובזכותי הוא חתם בונציה. לצערי, ההתנהלות שלו לא הייתה הוגנת - ולא בפעם הראשונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully