וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהואל עדיין על הפרק? "ברק בכר להוט להחתים אותו בחיפה"

קשר שלונסק ורוצלאב החל לעקוב אחרי מאמן מכבי חיפה באינסטגרם והצית מחדש את השמועות בפולין בנוגע למעבר לישראל. אחד העיתונאים המסקרים את הקבוצה טוען שהשיחות יחודשו: "יתכן שיציעו סכום שמתקרב לסעיף השחרור", שעומד על 2.5 מיליון יורו

תיקתקנו - סיכום אירועי היום הספורט, 11.9/ספורט1

מתיאס נהואל מסומן כבר שבועות ארוכים כמועמד למכבי חיפה, אבל עד כה כל ההצעות של הירוקים על קשר שלונסק ורוצלאב נדחו. כעת, טוענים הפולנים, גוברים הסימנים שהעסקה שוב על הפרק - ואולי אף מתקדמת בכיוון חיובי.

נהואל הצית מחדש את השמועות בנוגע למעבר אחרי שהחל לעקוב באינסטגרם אחר ברק בכר, מאמן הירוקים, באופן חריג. מאז הוא הספיק להסיר את המעקב, אבל בתקשורת הפולנית מיהרו להדגיש זאת כהוכחה לכך שהשחקן כבר חושב על היעד הבא, לאחר שספג ביקורות דומות בשבועות האחרונים.

"מאמן מכבי חיפה, ברק בכר, להוט להחתים את נהואל", ציין העיתונאי הפולני פיוטר פוטפה. "יתכן שחיפה תגיש הצעה חדשה שמתקרבת לסעיף השחרור הנקוב בחוזהו של השחקן. אבל ממה שידוע לי, שלונסק לא מתכוונת להתפשר על המחיר. אם מישהו מעוניין בנהואל, הוא יצטרך לשלם 2.5 מיליון יורו".

בפולין מעריכים כי ההכנסה הגבוהה שצפויה לירוקים כתוצאה ממכירתו של פרנזי פיירו לא.א.ק אתונה, בעסקה שנאמדת בכ-3 מיליון יורו לא כולל בונוסים, עשויה לסייע במימון עסקת נהואל.

חלון ההעברות בפולין אומנם נסגר, אבל כידוע לחלון בישראל נותרו עוד שישה ימים, ובפולין צופים שיהיו התפתחויות בזמן שנותר עד סגירתו.

מתיאס נהואל. Cristian Trujillo/Quality Sport Images, GettyImages
המלפפון של הקיץ. מתיאס נהואל/GettyImages, Cristian Trujillo/Quality Sport Images

נהואל בן ה-27 נולד בארגנטינה, אך התפתח ככדורגלן בספרד והתחיל את הקריירה בשורות ויאריאל, כאשר בנוסף שיחק בבטיס ובקבוצת המילואים של ברצלונה. לנהואל 41 הופעות בלה ליגה, שם לא הצליח להותיר חותם. הוא יכול לשחק הן בכנפיים והן כקשר התקפי, אבל לרוב מתופקד באגף שמאל. נהואל שיחק גם בנבחרות ספרד עד גיל 19 ו-21. קבוצות נוספות בהן עבר בקריירה הן אולימפיאקוס, טנריפה, דפורטיבו לה קורונה וריאל אוביידו.

העונה הספיק הקשר לרשום 10 הופעות בכל המסגרות, כבש שני שערים ובישל שניים - אולם בשבועות האחרונים חלה הידרדרות ביכולתו, וגם מאמן הקבוצה העיר על כך ואף אמר בתקשורת הפולנית ש"נראה שהראש שלו לא כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully