וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגדת פיניקס תוקף: "דוראנט לא יכול להנהיג, אין לו את זה"

צ'ארלס בארקלי התייחס בתוכנית בארה"ב לעונה הקרובה של הסאנס ומתח ביקורת על הכוכב: "הוא רק רוצה לשחק כדוסל, לא מרגיש שהוא יכול להתקדם לתפקיד מנהיגותי. מי שצריך לעשות זאת זה דווין בוקר"

תיקתקנו - סיכום אירועי היום הספורט, 11.9/ספורט1

שלוש עונות עברו מאז שפיניקס הגיעה לגמר ה-NBA, שם הפסידה למילווקי של יאניס אנטטוקומפו. הסאנס נראים על פניו עם סגל לא רע כדי לסיים במיקום טוב במערב, ממנו יוכלו להגיע רחוק בפלייאוף, אבל לצד קווין דוראנט, דווין בוקר ובראדלי ביל, צוות לא מספיק טוב של שחקנים משלימים ולא מעט ביקורת שנשמעת על השחקנים המובילים.

אחד המבקרים הגדולים שלהם הוא אגדת המועדון, צ'ארלס בארקלי. שחקן העבר ופרשן ה-NBA בהווה התראיין בתוכנית "רוק אנד מאונש" והצהיר: "דווין בוקר צריך להיות המנהיג של פיניקס, לא קווין דוראנט. דוראנט רק רוצה לשחק כדורסל לא להנהיג. הוא אמנם אחד הטובים בליגה, אבל לא מרגיש שהוא יכול להתקדם לתפקיד של מנהיג בקבוצה. זה דורש להיות קולני וסמכותי, ופשוט אין לו את זה באישיות".

צ'ארלס בארקלי. GettyImages
מותח ביקורת על דוראנט. בארקלי/GettyImages

בארקלי הוסיף והתייחס לעונה הקרובה של פיניקס: "העונה הזו תהיה מכרעת. אם הסאנס ימשיכו להשתלול, יהיו קריאות נוספות לטלטלה גדולה ואולי טנקינג עם פירוק הכוכבים לקבוצות שונות. יכולה להיות ביקורת רבה יותר מדי על דוראנט שתעניש את הקבוצה ואותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully