וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן אלון: "בינתיים לא נחתים שחקן במקום נמרוד לוי"

עודכן לאחרונה: 11.9.2024 / 23:59

מאמן הפועל ירושלים אינו ממהר לפעול לחיזוק הסגל, לאחר שהפורוורד הישראלי הושבת לשלושה חודשים. חדשות טובות לנס ציונה אחרי ההפסד בארנה: ברייס בראון סובל מהתכווצויות בלבד

תיקתקנו - סיכום אירועי היום הספורט, 11.9/ספורט1

העונה של עירוני נס ציונה עוד לא נפתחה, וכבר מתחילה הקבוצה לספור פציעות. אחרי שאיבדה בתחילת השבוע את ראיין טורל לחודש הקרוב לפחות, אמש (רביעי) נפצע הכוכב ברייס בראון בהפסד 94:84 להפועל ירושלים בגביע ווינר. אלא שבמקרה של הגארד האמריקאי, הבשורות טובות ומרגיעות יותר: הוא סובל בסך הכל מהתכווצות שרירים, ולא ייעדר תקופה ממושכת.

אוסטין ווילי הפועל ירושלים לצד ברייס בראון עירוני נס ציונה. דני מרון
יהיה בסדר. בראון/דני מרון

בצד המנצח, האדומים סימנו וי על הופעת הבכורה העונתית שלהם בארנה, כשחמישה שחקנים קלעו בדאבל פיגרס, ובראשם ג'סטין סמית' עם 17 נקודות. "היה כיף לשחק מול האוהדים שלנו בפעם הראשונה", אמר שחקן הפנים האמריקאי שהגיע מהפועל חולון. "אני מסתגל לתפקיד שלי בקבוצה, וככל שהזמן יעבור אני ארגיש יותר בנוח".

מאמן ירושלים, יונתן אלון, התייחס לפציעתו של נמרוד לוי, שהושבת לשלושה חודשים:  "אני לא חושב שכרגע נחתים מישהו במקומו. אם נרגיש בהמשך שאנחנו צריכים עוד שחקן, נלך על זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני הפועל ירושלים חוגגים. דני מרון
זו רק ההתחלה. ירושלים/דני מרון

מהמשחק עצמו הוא לא התרשם במיוחד: "הייתי נותן לעצמנו ציון 6, כי לא שיחקנו כל כך טוב. היו לנו המון עליות וירידות. גרמנו להם לאיבודים ותירגמנו אותם ל-28 נקודות, אבל הם קלעו עלינו סלים קלים ועברו אותנו בקלות רבה מדי בצעד הראשון. חוסר היציבות הזה מאפיין קבוצות בתחילת העונה. אנחנו צריכים לדעת לתת יותר דקות איכותיות".

המאמן המפסיד עמית שרף סיכם באופן דומה: "שמרנו בסדר רוב הזמן, אבל ירושלים הגיעה ל-94 נקודות בגלל 22 איבודי הכדור שלנו. אנחנו עדיין קצת קצרים, וצריכים להכניס שחקנים לעניינים. בפן החיובי, אם קלענו 60% מהשדה, זה אומר שהגענו לזריקות טובות".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully