וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוכר והטוב: הפועל ירושלים ניצחה 84:94 את נס ציונה

מחזיקת גביע ווינר התקשתה במשחק הפתיחה שלה במפעל, אבל הופעה טובה של ספידי סמית' (16 נק') וקאדין קרינגטון (16 נק') יחד עם הרכש ג'סטין סמית' (17 נק') סידרה ניצחון ראשון לקבוצה של יונתן אלון. ברייס בראון (17 נק') ודארנל אדג' (20 נק') בלטו מנגד

תיקתקנו - סיכום אירועי היום הספורט, 11.9/ספורט1

הפועל ירושלים פתחה הערב (רביעי) את העונה שלה באופן רשמי עם ניצחון 84:94 על עירוני נס ציונה, במסע שלה אל עבר הניסיון לשמור על תואר מחזיקת גביע ווינר. האדומים הצליחו לחזור מפיגור במשחק צמוד ולברוח להפרש דו ספרתי ברבע האחרון כדי להתחיל את שלב הבתים בצורה מוצלחת.

הקבוצה של עמית שרף פתחה טוב יותר עם מטווח שלשות של ברייס בראון, שהוביל את נס ציונה ל-19:22 בתום הרבע הראשון. ג'סטין (17 נק') וספידי סמית' (16 נק') החזירו את המארחת לעניינים בדקות נהדרות ברבע השני עם 41:43 בירידה להפסקה. קאדין קרינגטון (16 נק') סוף סוף הופיע ברבע השלישי עם יכולת טובה מחוץ לקשת, וגם ריקי לינדו (15 נק') לא הצליח לסייע לאורחת שנקלעה לפיגור 67:62 לקראת הרבע האחרון. ההפרש המשיך לצמוח ברבע הרביעי והגיע לדו ספרתי כשאוסטין ווילי (13 נק' ו-7 ריב') וג'ארד הארפר (11 נק') גם הצטרפו לחגיגה במשחק הרשמי הראשון של האדומים.

קלעו לירושלים: ג'סטין סמית' 17, ספידי סמית' וקאדין קרינגטון 16 כ"א, אוסטין ווילי (7 ריב') 13, ג'ארד הארפר 11, יובל זוסמן 7, גבי צ'אצ'אשווילי (6 ריב') 6, ג'מי מורגן 5, אור קורנליוס 3. נועם דוברת שותף ולא קלע.

קלעו לנס ציונה: דארנל אדג' 20, ברייס בראון 17, ריקי לינדו 15, איתי שגב (10 ריב') 9, ג'ייק ואן טוברגן 8, יאיר קרביץ 6, תומר לוינסון 5, צוף בן משה 4. אלון דניאלי ואפק אמסלם שותפו ולא קלעו.

שלט של אוהדי הפועל ירושלים לזכר הרש גולדברג-פולין ז"ל. דני מרון
הקהל הירושלמי לא שוכח את הרש גולדברג-פולין ז"ל/דני מרון
ג'סטין סמית' הפועל ירושלים. דני מרון
בכורה מוצלחת. סמית'/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1

הנקודות הראשונות של העונה עבור ירושלים הגיעו מכיוונו של ספידי סמית' שצלף מחוץ לקשת. ריקי לינדו סייע לאורחת לחזור עם 5:5, ובצד השני אוסטין ווילי הוכיח כמה הנוכחות שלו בצבע תסייע העונה לאדומים. ברייס בראון דייק שלוש פעמים מהשלוש כשהיתרון עבר לנס ציונה, בעוד אור קורנליוס ניסה לצמצם עם שלשה משלו. ג'סטין סמית' השיג נקודות ראשונות באדום עם לייאפ יפה והיתרון שוב חזר למארחת. לינדו דייק פעמיים מהקו ונס ציונה ביתרון 19:22 אחרי 10 דקות של כדורסל.

רבע 2

סמית' עוד הספיק להקפיץ את הקהל הביתי כשהורד את ההפרש לנקודה בלבד, אבל עוד ריצה של נס ציונה עם לייאפ נהדר של איתי שגב הגדילה את היתרון ל-6, שתי דקות לתוך הרבע השני. ג'ארד הארפר השיג נקודות ראשונות עם שלשה גדולה, בראון ענה והגיע כבר לדו ספרתי ויאיר קרביץ עם נקודות מהקו שמר על המומנטום של האורחת. ספידי סמית' הפיח תקווה לקאמבק ירושלמי, כשבצד השני אדג' דייק מחוץ לקשת. ספידי המשיך ללהוט והגיע מהר מאוד לדו ספרדי, כשגם קרינגטון סייע לאדומים לעלות ליתרון ראשון ברבע עם 41:43 בירידה להפסקה.

ספידי סמית' הפועל ירושלים לצד ברייס בראון עירוני נס ציונה. דני מרון
ירושלים ביתרון בהפסקה. סמית' וברייס/דני מרון

רבע 3

צוף בן משה ועומר גליצקי הצליחו להחזיר את הצבע ללחיים של עמית שרף כשהיתרון שוב עבר לצד של האורחת, אבל ג'רמי מורגן סוף סוף הופיע והוריד את ההפרש ל-2 בלבד. שלשה גדולה של קרינגטון העבירה את המומנטום בחזרה לקבוצה של יונתן אלון, כשגם ג'סטין סמית' נשלח לקו פעמיים והגדיל את ההפרש. תומר לוינסון צלף מחוץ לקשת אצל נס ציונה, שגב צמצם לנקודה בלבד, עד שעוד שלשה מבית היוצר של קרינגטון, שלישית הערב, שמרה על ההפרש הירושלמי עם 62:67 לקראת רבע אחרון.

רבע 4

יובל זוסמן, הארפר וסמית' המשיכו את הדהירה האדומה לתוך הרבע הרביעי, כשהיתרון עמד לראשונה על דו ספרתי. זוסמן המשיך לדייק מהעונשין עם יתרון שיא של 13, לפני שאדג' צימק בלייאפ. גם ווילי חזר לעניינים והשתלט על הצבע, בעוד קרינגטון נשלח לזרוק שלוש פעמים מהקו, כשאת כל הזריקות הוא קלע. המצב הסתבך כשהמתאזרח הטרי הורחק בעבירה חמישית, כאשר אדג' דייק מחוץ לקשת וההפרש חזר לחד ספרתי עם לחץ על הספסל הירושלמי. הארפר הוריד מעט מהלחץ עם קליעות מהקו וסמית' סגר סיפור מתחת לטבעת עם 84:94.

גוני יזרעאלי, עוזר מאמן הפועל ירושלים. לילך וייס רוזנברג
פתחו חלק. גוני יזרעאלי/לילך וייס רוזנברג

הפועל גליל עליון - הפועל גלבוע/גליל 63:87

המאבק על הבכורה בגליל הסתיים בניצחון מוחץ של גליל עליון על גלבוע/גליל. הקבוצה של גוני יזרעאלי פתחה את העונה רשמית עם המשחק הביתי הראשון שלה באולם חדרה בצורה חלקה בדרבי הגלילי ומנעה מהקבוצה של שרון אברהמי להתקרב להבטחת העלייה לשלב רבע הגמר.

המארחת הובילה מהרגע הראשון עד האחרון של המשחק, כשההפרש הלך וצמח עד הסיום אחרי ריצה מרשימה בהובלת רון כהן (11 נק'). מרכוס קאר (15 נק') ולנארד פרימן (14 נק' ו-10 ריב') הובילו את קלעי גליל עליון, ג'ון דייויס (12 נק' ו-6 אס') ניסע ללא הועיל לשמור על האורחת בעניינים, אך ראה הפסד ראשון העונה לגלבוע/גליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully