וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרש מהנבחרת בגלל אביו: "שקרן, אגן על משפחתי מפני רעים כמוהו"

אחרי שאביו טען שאשתו כישפה אותו ומנעה ממנו לשחק בנבחרת, והקהל בבוסניה תקף והעליב, אנל אחמדהוג'יץ' התפוצץ: "חוויתי ממנו מניפולציות, הונאה והתעללות כמעט יומיומית. הוא עשה דברים איומים לאנשים היקרים לי והשפיל אותי פומבית"

תיקתקנו - סיכום אירועי היום הספורט, 11.9/ספורט1

פרשה חדשה מסעירה את בוסניה, לאחר שהבלם אנל אחמדהוג'יץ', שנולד במאלמו וערך הופעה אחת במשחק ידידות במדי שבדיה לפני שהגיש בקשה להחליף ייצוג, הודיע על פרישה מהנבחרת בגיל 25. שחקנה של שפילד יונייטד האנגלית הגיע לנבחרת פצוע לדברי מאמנו סרגיי ברבארז ו"הביע את רצונו לעזוב את המחנה" אחרי התבוסה 5:2 בהולנד. אחמדהוג'יץ', שבעונה שעברה היה הקפטן הראשון בפרמיירליג אחרי שבע שנים שסירב לענוד את הסרט לכבוד הקהילה הלהט"בית, הבהיר כי ביקש לעזוב בגלל התעמרות בו ובמשפחתו, ובהודעה ארוכה ומפורטת גם חשף קרע משפחתי עמוק.

בסוף השבוע התראיין אביו מירסאד והאשים את האישה מריאנה בהחלטה של בנו לפרוש מהנבחרת. "הוא כבר לא הבן שלי, אני לא מחשיב אותו לכזה", תקף האב. "אני מאחל לו רק טוב. נלחמתי את כל המלחמה, נפצעתי שלוש פעמים. רציתי שהבן שלי ישחק למען המדינה שיצרתי בעזרת הדם שלי, אבל הוא הוסת על ידי אנשים רעים שחושבים רק על האינטרס האישי שלהם".

אנל הגיב: "לא רציתי שהעניין יהיה פומבי, אבל זה הגיע למצב שאני לא יכול להבליג יותר. הדבר היחיד שילד רוצה מאבא שלו זה תמיכה ותחושת גאווה. לצערי, בקושי קיבלתי את זה. מה שבעיקר קיבלתי זה מניפולציות, שקרים, הונאה והתעללות כמעט יומיומית. הוא גם טען כמה פעמים שאני רוצה לעזוב את שפילד ולא רוצה להיות כאן, וזה פגע בי. זה היה שקר מוחלט. המועדון הזה והעיר הזו נתנו לי את הזיכרונות היפים בחיי, כולל הולדת בני. אעשה הכול כדי להגן על משפחתי ועל האנשים שאני אוהב מפני אנשים רעים כמוהו".

אנל אחמדהוג'יץ' שחקן נבחרת בוסניה. Gualter Fatia, GettyImages
"הוא לא גבר. לא אכנס בכלל לדברים שהוא עשה כשהייתי ילד". אנל אחמדהוג'יץ'/GettyImages, Gualter Fatia

הבלם המשיך: "להגיד שאשתי כישפה אותי זה מעליב כלפיי וכלפיה. היא הייתה מדהימה. קשה למצוא אישה שתדאג לך כמוה, אני שמח שהבן שלי זכה בכזו אמא מדהימה. להגיד שהיא לא נותנת לי לצאת לנבחרת? זה מגוחך ורק מעיד על רמת האינטליגנציה של השקרן הזה. היא אף פעם לא החמיצה משחק שלי, גם כשהייתה בחודש התשיעי וכמה ימים לפני הלידה. היא האוהדת הכי גדולה שלי, אז להגיד כזה דבר? אבל מה כבר אפשר לצפות מנרקסיסט כזה. אני מאוכזב מאוד, אבל לא מופתע. לא רציתי להוציא את זה, אבל כשיש אבא שמנסה לשלוט בכך, להפיל אותך ולהזיק לך, אין ברירה אלא להגיב.

"הוא טען שאני לא דואג להורים שלי? זה פשוט שקר מוחלט. יש לי יחסים טובים מאוד עם אמא שלי ואני דואג לה כלכלית. הוא אדם שמסוגל להפגין כוח רק מול נשים, אבל לא יהיו לו את הביצים להתמודד עם גבר אחר. הוא לא גבר. לא אכנס בכלל לדברים שהוא עשה כשהייתי ילד. אם מישהו מאמין לו, אולי כדאי לשאול את אמא שלי מה יש לה להגיד עליו כאדם וכאבא. הוא עשה דברים איומים לאנשים יקרים לי, אבל לא אפרט כאן. יש הרבה סיבות לניתוק הקשר איתו. אומרים לי 'החיים קצרים, הוא אבא שלך', אבל תאמינו לי שניסיתי פעמים רבות לתקן את הדברים ולשכוח את מה שהיה. ותמיד חזרנו לאותה הנקודה. הוא לא השתנה לרגע. היו יותר מדי פעמים שהוא השפיל אותי פומבית, ומאז שהתחתנתי אז גם את אשתי. בלי לחשוף יותר מדי, רק אגלה שהציעו לו כסף ובית באיטליה כדי שישכנע אותי לעבור לסוכנות מפוקפקת שעושה הכול 'מתחת לשולחן'. אני אחד שלעולם לא אקח חלק בזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

על הפרישה אמר: "אם לא הייתי רוצה לשחק בנבחרת, הייתי פשוט מתקשר למאמן ואומר 'תודה, אבל אני לא מגיע'. טסתי לאיינדהובן וקצת אחרי שהגעתי, אמרתי לצוות הרפואי שיש לי כאבים בשריר הירך האחורי. הם לקחו אותי לבדיקה, הרופאה שביצעה את האולטרסאונד ראתה פציעה קטנה ורצתה לערוך בדיקת MRI כדי לוודא שאין קרע, אבל הם לא רצו שאעשה MRI. המשכתי להתאמן ולא יכולתי לעשות ספרינט. באימון האחרון הרגשתי רע והם המשיכו להתעקש שאני כשיר לשחק, בלי לעשות שום בדיקה רצינית. הכול ברמה חובבנית. זה קרה גם לפני כן במשחק מול לוקסמבורג ואז הפציעה החמירה. אבל לא זה העניין.

"כל המדינה רדפה אחריי, אחרי אשתי ובני. היו העלבות מכוערות והשפלות. אתם יכולים לכתוב עליי הכול, אבל על המשפחה שלי? לא, לא, לא. תמיד חלמתי לשחק בנבחרת, מאז שהייתי ילד. זו הסיבה שבחרתי בבוסניה, כדי שאוכל להיות קשור לעם ולאוהדים. חשבתי שיש לנו את האוהדים הכי טובים, שתומכים בכל מצב ותמיד שרים ומריעים, אבל התבדיתי. לתקוף אותי ברמה האישית? אלפי הודעות, אמרו עליי את הדברים הכי גרועים שאפשר לדמיין. בחרתי בבוסניה בגלל הקהל, עכשיו כבר אין לי סיבה לחזור ולשחק יותר. יש הרבה דברים רעים בנבחרת, אבל לא חשבתי שאפסיק בגלל האוהדים. אין לי אגו, אני לא חושב שאני סרחיו ראמוס. לא ביקשתי יחס מיוחד. אני מעריך את השלווה בחיי וכל הדרמה המחורבנת הזו חוזרת על עצמה יותר מדי פעמים. אין לי את האנרגיה או הרצון להמשיך עם זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully