וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מינוי החלומות של ההתאחדות האנגלית" יאמן את הנבחרת?

ב"טלגרף" מדווחים כי ב-FA הכינו דו"ח עם רשימת המאמנים ממנה ייבחר הבא לעמוד על הקווים בנבחרת, כשגווארדיולה נמצא בראש. גם האקסים של צ'לסי מועמדים

תקציר: אנגליה - פינלנד 0:2/ספורט1

סיום תפקידו של גארת' סאות'גייט כמאמן נבחרת אנגליה היה מעט מפתיע. ביקורת רבה הושמעה כלפי האנגלי בקדנציה שלו על הקווים של שלושת האריות, אבל עם הגעה לשני גמרי יורו וחצי גמר מונדיאל, קשה לומר בוודאות שהוא נכשל. על כל פנים, לי קארסלי, מאמן הנבחרת עד גיל 21, מונה באופן זמני ועשה עבודה לא רעה בכלל עד כה עם 0:2 על אירלנד ו-0:2 על פינלנד בפתיחת קמפיין ליגת האומות.

קארסלי עצמו הוחמא מהפרגונים בתקשורת על היכולת של הנבחרת, אבל הדגיש אחרי הניצחון על פינלנד כי הוא לא ימשיך בתפקיד וכי מחליפו ייקבע בחודשים הקרובים. ב"טלגרף" הבריטי טוענים כעת כי ההתאחדות האנגלית הכינה דו"ח מסודר עם רשימת המאמנים ממנה ייבחר המאמן הבא, כשאחרי שהשמות של אדי האו, גרהאם פוטר ופרנק למפארד עלו, הגיע שם חדש, נוצץ ו"חלומי".

לפי הדיווח פפ גווארדיולה הוא "מינוי החלומות של ההתאחדות האנגלית", כשהספרדי עשוי לעזוב את מנצ'סטר סיטי בתום העונה הקרובה עם סיום חוזהו אצל אלופת הפרמיירליג.

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. Chris Brunskill/Fantasista, GettyImages
החלום של ההתאחדות האנגלית. פפ גווארדיולה/GettyImages, Chris Brunskill/Fantasista

גווארדיולה עצמו טרם החליט מה היעד הבא שלו, כפי שסיפר בלא מעט ראיונות בשנה האחרונה, כשגם אפשרות של הארכת חוזה בסיטי עדיין עומדת על השולחן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully