וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב התאמנה בסלוניקי, קאבוקלו יערוך בכורה נגד אריס

האדומים יפגשו במשחק הכנה בחמישי (20:30) את הקבוצה היוונית, כשהברזילאי שמתאמן בימים האחרונים ומגלה רצינות ישחק. במועדון מקווים כי תומר גינת ישוב לפעילות עד לרבע גמר גביע ווינר

תיקתקנו - סיכום אירועי היום הספורט, 11.9/ספורט1

הפועל תל אביב ערכה הערב (רביעי) אימון בסלוניקי לקראת משחק ההכנה שלה נגד אריס סלוניקי מחר (ה', 20:30). האדומים, שהיו אמורים לארח את היוונים ביחד עם וילרבאן וריטאס וילנה לטורניר הכנה בתל אביב שבוטל בסופו של דבר, יקיימו את משחק ההכנה האחרון שלהם לפני השתתפותם ברבע גמר גביע ווינר במוצאי שבת הבאה.

מי שחבר לאדומים בימים האחרונים ויערוך מחר את הבכורה שלו בהכנה בקבוצה הוא הברזילאי ברונו קאבוקלו. המאמן סטפנוס דדאס צפוי לנצל את המשחק כדי להכניס את קאבוקלו לעניינים ולעבוד על שיתוף הפעולה שלו עם יתר שחקני הפנים, כולל ג'ונתן מוטלי שמפגין עד כה את היכולת הטובה ביותר אצל האדומים. בהפועל מספרים כי קאבוקלו נראה טוב באימונים ומגלה רצינות רבה.

ג'ו רגלנד הפועל תל אביב. הפועל תל אביב כדורסל, אתר רשמי
משחק הכנה נוסף. רגלנד/אתר רשמי, הפועל תל אביב כדורסל

מי שלא ישותף גם מחר, ובקבוצה מקווים כי יוכל לחזור לשחק בגביע ווינר בשבוע הבא, הוא תומר גינת. הפורוורד נפצע נגד אליצור נתניה במשחק ההכנה ומאז נח ועובר טיפולים ברגלו. בקבוצה רוצים שגינת יחזור לעניינים לפני פתיחת היורוקאפ, ביום שלישי ה-24 בספטמבר נגד בדאלונה הספרדית בחוץ. בקבוצה יודעים כי כניסה של גינת בשלב מאוחר לעניינים תסבך את הרוטציה שגם כך לא פשוטה כל כך בשל ריבוי השחקנים בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully