וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה התעייפה, מכבי רמת גן ניצחה 81:96 בגביע ווינר

סטיבנס (20 נקודות) ואריאל (17 נק') הובילו את המארחים למהפך במשחקם הראשון העונה. שחקניו של חסין נפלו מהרגליים 48 שעות אחרי הניצחון על אליצור נתניה

מחוץ לקווים, 12.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

משחקי שלב הבתים בגביע ווינר נמשכו הערב (חמישי) ועם ידה על העליונה מהמפגש בזיסמן יצאה המארחת מכבי רמת גן, שבמשחק הראשון שלה העונה גברה 81:96 על הפועל חיפה, שעבורה זהו היה המשחק השני אחרי הניצחון על אליצור נתניה שלשום.

רמת גן, שתשתתף העונה בליגת האלופות של פיב"א, סיימה אשתקד את העונה הסדירה כאחת הקבוצות החזקות בליגה, במקום השלישי, אך הבית העליון שלה והפלייאוף עצמו, היו פחות טובים והיא לא הצליחה להיות בחצי גמר הפלייאוף. היום זה היה משחק צמוד עד הרבע השלישי, כי בדקות הסיום אמין סטיבנס, אדם אריאל וקנדל מקולום השתלטו על העניינים והובילו את רמת גן לניצחון.

רוברטו גלינאט, מכבי רמת גן. גיא ביטמן באדיבות מכבי קבוצת כנען רמת גן, אתר רשמי
רמת גן נחלצה מפיגור, הפועל חיפה נראתה עייפה/אתר רשמי, גיא ביטמן באדיבות מכבי קבוצת כנען רמת גן

הפועל חיפה הייתה מרוצה מאוד מהיכולת שהפגינו השחקנים במחצית השנייה נגד אליצור נתניה, אבל הפעם זה היה הפוך וניתן היה לראות שהעייפות נתנה את אותותיה: שחקניו של אלעד חסין קלעו 30 נקודות רק ברבע הראשון וירדו ממנו ביתרון 23:30, אבל למחצית כבר ירדו ביתרון מינימלי של 44:47, ברבע השלישי נקלעו לפיגור ואת הרבע האחרון החלו ללא סל שדה במשך חמש דקות - עד שהגיעה שלשה של וורקמן 4:55 לסיום הרבע - ובכך אפשרו לרמת גן לברוח ליתרון קטן, אבל כזה שכבר לא הצליחו למחוק במשחקם השני תוך 48 שעות.

קלעו למכבי רמת גן: אמין סטיבנס 20 (8 ריבאונדים), אדם אריאל 17, קנדל מקולום 16 (7 אסיסטים), דרו קרופורד 12, רועי הובר 10, איתי מושקוביץ 8, רוברטו גלינאט 6, יהל מלמד 5, דורי סהר 1, שון דליד. כן שותף: שחר ארז.

קלעו להפועל חיפה: טיילר ביי 22 (8 מ-8 ל-2), ג'יילן ג'וננסון 12, דשון טיילור 11, דניאל רוזנבאום 10, עמית גרשון 9, ווילי ורקמן 7, מאט קולמן 6, גיל נויוביץ' 4. כן שותפו: טל בר, אלכס סובל, איתי שניידר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully