וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונין יאריך חוזה בריאל מדריד. סומן המחליף העתידי לקורטואה

האוקראיני שכיפה על קורטואה הפצוע בעונה שעברה יקבל את הקרדיט עד 2028. בצרפת טוענים: זה השוער שאלופת אירופה סימנה לקיץ הבא

תיקתקנו - סיכום אירועי היום הספורט, 11.9/ספורט1

אנדריי לונין עשה עבודה טובה סך הכל בשער של ריאל מדריד בעונה שעברה. השוער האוקראיני שהגיע כפרוספקט עתידי לבלאנקוס והפך בעונה החולפת לשוער הבכיר רוב העונה בעקבות הפציעה הקשה של טיבו קורטואה, השוער הראשון של אלופת אירופה, והציג יכולת נפלאה עם 12 שערים נקיים ב-30 הופעות בכל המסגרות.

התרומה שלו סייעה לריאל לזכות באליפות ובליגת האלופות, על אף שלא פתח במשחק הגמר ואיבד את אפודת השוער הראשון לבלגי, אך בעקבות העונה שעברה, בספרד טוענים שהאוקראיני יזכה להארכת חוזה מכובדת עד 2028 עם תוספות גדולות יותר.

קפטן נבחרת צרפת קיליאן אמבפה לצד השוער מייק מניאן. STEPHANE DE SAKUTIN/AFP, GettyImages
ישתפו פעולה בעונה הבאה? אמבפה ומניאן/GettyImages, STEPHANE DE SAKUTIN/AFP

במקביל להארכת חוזהו של לונין, בריאל החלו לחשוב על היום שאחרי קורטואה. הבלגי בן ה-32 שכאמור היה פצוע רוב העונה שעברה, מחזיק בחוזה עד 2026, אבל אלופת אירופה כבר סימנה את המחליף האידיאלי מבחינה, כך לפי התקשורת בצרפת. המועמד הבכיר כרגע הוא מייק מניאן, שוערה המצטיין של נבחרת צרפת ומילאן, שעשוי להצטרף לריאל ולהרחיב את המושבה הצרפתית שקיימת כבר עם קיליאן אמבפה, אדוארדו קמאבינגה, פרלאן מנדי ואורליאן טשואמני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully