וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבת "מספר 1 בעולם": המהפך של רקדנית הברייקדאנס הנלעגת מפריז

עודכן לאחרונה: 11.9.2024 / 21:37

רייגאן הפכה לבדיחה של המשחקים האולימפיים, עברה התעללות רשת וברחה מהתקשורת, אבל מתברר שמאחורי הקלעים חייה השתנו לגמרי עם בילויים עם מפורסמים: "איזה חיים, איזה וייבים"

תיקתקנו - סיכום אירועי היום הספורט, 11.9/ספורט1

היא הייתה הספורטאית הכי נלעגת אחרי המשחקים האולימפיים בפריז, בבדיחה שיצאה משליטה והפכה לתופעה עולמית, אבל כעת רייגאן האוסטרלית נהנית מימים יפים, כשהיא זוכה לאהבה, חיבה והערכה.

האוסטרלית כזכור סיימה עם אפס נקודות בשלושת הסיבובים שלה בתחרות הברייקדאנס באולימפיאדה בקיץ האחרון בפריז, עם ריקוד שכלל תנועות קנגרו שהפכו למפורסמות ונלעגות בכל רחבי העולם.

רקדנית הברייקינג האוסטרלית רייגאן, פריז 2024. GettyImages
אחת התמונות הכי מפורסמות מהאולימפיאדה. רייגאן/GettyImages
רקדנית הברייקינג האוסטרלית רייגאן, פריז 2024. GettyImages
נזקקה לטיפול נפשי. גאן/GettyImages
רייצ'ל גאן, רקדנית הברייקינג האוסטרלית רייגאן, פריז 2024. GettyImages
חייה השתנו מקצה לקצה. גאן/GettyImages

ואם זה לא הספיק, אתמול (שלישי) פורסם שהיא מדורגת ראשונה בעולם (!) על פי דירוג איגוד הברייקדאנס העולמי, דבר שהפך לבדיחה מוזרה עוד יותר, על רקע העובדה שהריקוד שלה יצר מבוכה בענף ותהיות איך מלכתחילה הגיעה למשחקים האולימפיים.

איגוד הברייקדאנס נאלץ להוציא הבהרה, וטען שהדירוג נקבע על ידי ארבע תחרויות דירוג בשנה האחרונה, ולמעשה בגלל האולימפיאדה רוב הרקדנים לא השתתפו בתחרויות. מנגד, רייגאן זכתה באליפות אוקיאניה באוקטובר 2023, מה שהעניק לה 1,000 נקודות - ולכן היא מצאה את עצמה במקום הראשון בעולם באופן זמני.

רייגאן, 37, כידוע, היא מרצה מאוניברסיטה בסידני, שהחליטה "להגשים חלום" ולהגיע לאולימפיאדה, והקדישה זמן ומאמץ כדי להתחרות בברייקדאנס - ענף אולימפי "חדש" שכבר לא יהיה באולימפיאדה הבאה בלוס אנג'לס. כמובן שהביצועים שלה רחוקים מאוד ממה שחובבי הברייקדאנס מכירים, ורבים מהם התנערו ממנה וחשו שהיא עשתה נזק לענף. במקביל החלו שמועות ברשת על הליך לא חוקי בקבלתה למשחקים וקשרים אסורים - דברים שאינם נכונים.

מאז היא חשפה שספגה לא רק ביקורות ולעג, אלא ממש איומי שנאה ברשת, שערערו אותה והרסו את חייה. "זה היה קורע לב", חשפה רייגאן, שכוונותיה היו טובות, אבל מאז ראתה בין השאר את תוכנית הלייטנייט של ג'ימי פאלון מגחיכה את ביצועיה לעיני מיליונים בטלוויזיה האמריקאית וברשתות עם חיקוי עוקצני. היא סיפרה שקיבלה טיפול פסיכולוגי לעזרה נפשית, ושהתנתקה מהרשתות החברתיות בגלל ההשפעה ההרסנית.

היא מבחינתה רצתה לברוח מאור הזרקורים ולחזור לאנונימיות, ויצאה לטיול ארוך באירופה - אבל כאמור, הדירוג העולמי שהתפרסם רק החזיר אותה לכותרות.

כעת מתגלה גם צד נעים לכוכבות. באוניברסיטה שלה באוסטרליה נראו מעגלי ריקוד גדולים עם פתיחת שנת הלימודים, עם עשרות שמנסים לרקוד את הצעדים שלה במחווה למרצה הנועזת, שקיבלה תמיכה חמה גם מראש ממשלת אוסטרליה.

רייצ'ל "רייגאן" גאן לצד בוי ג'ורג'. אינסטגרם, raygun_aus, צילום מסך
גאים להצטלם בחברתה. רייגאן עם בוי ג'ורג'/צילום מסך, אינסטגרם, raygun_aus
רייצ'ל "רייגאן" גאן לצד ריצ'ארד ברנסון. אינסטגרם, raygun_aus, צילום מסך
רייצ'ל "רייגאן" גאן לצד ריצ'ארד ברנסון/צילום מסך, אינסטגרם, raygun_aus

בנוסף, בחשבון האינסטגרם שלה הראתה לאחרונה ארוחת ערב שערכה עם המיליארדר המפורסם, סר ריצ'רד ברנסון, ועם מגישה אוסטרלית מפורסמת. היא הראתה תמונות שלה מצולמת עם הזמר בוי ג'ורג', כוכב משנות השמונים, שמחקה את תנועות הקנגורו שלה. מתברר כי ברונסון הזמין אותה לשייט באחד מהקרוזים של החברה שבבעלותו. "איזה חיים, איזה וייבים", כתבה על תמונה שלה עם המיליארדר.

רייגאן הצהירה שהיא תתרחק מהענף ולא תשתתף יותר בתחרויות. "אני לא חושב שאתחרה בזמן הקרוב. אני לא באמת רוצה להיות באור הזרקורים, להתחרות בברייקדאנס... היה נחמד. עברתי תהליך בניסיון להתחיל לרקוד שוב. כאילו, זה באמת היה קשה. אתה יודע, זו הייתה התרופה שלי, ואז היא הפכה למקור הלחץ שלי.

"אז אני ממש שמחה שזה חוזר להיות התרופה שלי. אני יכולה סוף סוף להרגיש חופשי שוב. אני מצפה לרקוד, אבל לא, אני לא חושבת שזה יקרה בתחרויות". בינתיים בארה"ב מדווחים שמפיקים מנסים לעשות עליה תוכניות ריאליטי, ולתעד את שעבר עליה, אך לא ברור אם זה יקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully