וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצרות של ארטטה: הצעיר בתולדות הפרמיירליג יציל את ארסנל?

עם רשימת פצועים ונעדרים שהתארכה בפגרת הנבחרות, הספרדי צפוי להציב את אית'ן נוואנרי בן ה-17 בקישור נגד טוטנהאם (א', 16:00, ספורט1). האוהדים כבר לא יכולים לחכות

תקציר ליגה אנגלית: ארסנל - ברייטון 1:1/ספורט1

השבוע וחצי האחרונים לא האירו פנים לארסנל של מיקל ארטטה. עוד לפני המשחק מול ברייטון, בו הורחק דקלן רייס בהחלטה מפוקפקת, גבריאל ז'סוס, טקהירו טומיאסו ומיקל מרינו שהצטרף הקיץ נפצעו, ולכך הצטרפו בפגרת הנבחרות גם ריקרדו קלאפיורי, קירן טירני ומרטין אודגור, קפטן התותחנים, עם פציעות שונות.

בראשון הקרוב (16:00, ספורט1) הקבוצה של ארטטה תתארח אצל טוטנהאם לדרבי הגדול של צפון לונדון, וכאב הראש של המאמן הספרדי גדל מרגע לרגע. לקלאפיורי יש פתרון עם האפשרות להציב את אולכסנדר זינצ'נקו בעמדת המגן השמאלי, כשגם יוריאן טימבר חזר לעניינים אחרי שנעדר מכל העונה שעברה.

בקישור הבעיה של ארסנל כבר גדולה יותר. אוהדי התותחנים התלוננו במהלך הקיץ על מכירת אמיל סמית' רואו והשאלתו של פאביו ויירה, וכעת הם יהיו ללא שני הקשרים החשובים ביותר שלהם במערך בדמותם של רייס ואודגור, דווקא נגד היריבה המרה. מלבד ז'ורז'יניו ותואמס פארטיי שצפויים לפתוח נגד התרנגולים, מי שעשוי לקבל את הקרדיט הוא אית'ן נוואנרי בן ה-17.

אית'ן נוואנרי ארסנל. GettyImages
השחקן הצעיר בתולדות הפרמיירליג יציל את ארסנל? אית'ן נוואנרי/GettyImages

הקשר ההתקפי כבש עשרה שערים ב-13 משחקים בקבוצת המילואים של ארסנל בעונה שעברה, ויש לו שתי הופעות פרמיירליג במדי התותחנים, כשב-2022 הוא הפך לשחקן הצעיר בתולדות הפרמיירליג בגיל 15 ו-181 ימים, ובכך עקף את הארווי אליוט שעשה זאת במדי פולהאם בגיל 16 ו-30 ימים.

ארטטה מכיר את הכישרון האנגלי היטב וכבר העניק לו את המקום בסגל במשחקים העונה, ונראה כי בראשון יקבל את ההזדמנות סוף סוף לפתוח בהרכב ואולי להפוך ל"ג'ק ווילשר" הבא, כפי שאוהדי התותחנים מקווים, אך ללא היסטוריית הפציעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully