וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי ריקן פרש: "הכדורגל אפשר לי לחיות את חלום חיי"

11.9.2024 / 16:12

הקשר שגדל בבית"ר ירושלים וזכה בשתי אליפויות עם מכבי תל אביב, תלה את הנעליים יום לאחר שחגג 36. אלו האופציות לתפקיד הבא

הודעת הפרישה של אבי ריקן/.

אבי ריקן הודיע היום (רביעי) על פרישה מכדורגל, יום לאחר שחגג 36 קיצים. הקשר הוותיק סיים קריירה עשירה ופרסם סרטון בו אמר: "היום, אחרי שנים של קריירה מלאה ברגעי אושר, מאבקים וניצחונות, אני נפרד מתקופה מדהימה בה הכדורגל היה עבורי יותר מספורט. הוא היה דרך חיים.

"המסע שלי התחיל במגרשים הצנועים של מעלה אדומים ועם כל משחק התשוקה שלי רק גדלה. הכדורגל היה המקום בו מצאתי את עצמי. עברתי דרך מרגשת בכדורגל וכל קבוצה ששיחקתי בה הייתה משמעותית במסע שלי. בבית"ר ירושלים חוויתי את עוצמת הקהל והתמיכה הבלתי נגמרת, בפ.צ. ציריך נחשפתי לכדורגל האירופי ולתרבות ספורט שונה, במכבי תל אביב הגעתי לשיאים חדשים והשגתי הישגים מרגשים. בכל שער שכבשתי, תמיד הרגשתי אתכם, האוהדים, איתי. התרגשנו יחד, חווינו עליות וירידות, אבל תמיד נתתי הכול על המגרש.

"תודה לשחקנים, למאמנים ולצוותים שהיו שותפים למסע הזה. כל אחד תרם להצלחה שלי ולחוויות שצברתי לאורך השנים. אני רוצה להודות להורים שלי שליוו אותי לאורך כל הדרך ותמכו בי. תודה לאחיי היקרים שתמיד היו שם עבורי. תודה לבנים שלי, שתמיד הסתכלו עליי מהיציע עם אהבה וגאווה בעיניים. לא הייתי עובר את הדרך הזו בלעדיכם. מעיין, אשתי האהובה, תודה שהיית לצדי בכל צעד במסע הזה במשך 16 שנה. היית עבורי עוגן ותמיכה אינסופית. הכדורגל אפשר לי לחיות את חלום חיי. אני סוגר פרק אחד ומתחיל פרק חדש, אבל הלב שלי תמיד יישאר על המגרש. נתראה בקרוב".

אבי ריקן עם סוכנו מאיר ריפמן. באדיבות המצולמים
"תמיד נתתי הכול על המגרש". אבי ריקן עם סוכנו מאיר ריפמן/באדיבות המצולמים

מאיר ריפמן, סוכנו של אבי ריקן ומי שמלווה אותו מאז גיל 18: "אבי פורש מהמשחק, אבל המשחק לא פורש ממנו. הוא מועמד לקבל תפקיד במכבי תל אביב, שם הוא מוערך מאוד על ידי גולדהאר, אנגלידיס ומנספורד שרוצים לראות אותו משתלב במועדון. הוא מועמד גם לתפקיד מנהל מקצועי במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים וגם בהתאחדות לכדורגל מתעניינים לשלבו בתפקיד".

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלוללר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
אבי ריקן, שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
יחזור למכבי תל אביב בתפקיד אחר? אבי ריקן לאחר משחק הפרידה/אריאל שלום

ריקן כאמור גדל במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים ובתחילת דרכו הושאל למכבי הרצליה והפועל פתח תקוה. עם חזרתו לבית"ר הפך לשחק הרכב והמשיך בה עד 2013, אז יצא לראשונה לשחק בחו"ל, במדי פ.צ. ציריך. אחרי 10 שערים בשנתיים וזכייה בגביע השוויצרי, הוא שב לישראל וחתם לשלוש שנים במכבי תל אביב, איתה המשיך בסופו של דבר שמונה שנים מלאות. הוא היה שותף לשתי אליפויות וגביע אחד, וכבש 42 שערים ב-304 משחקים בכל המסגרות. בעונה אחרונה ירד ליגה עם הפועל פתח תקוה, במדיה כבש שלושה שערי ליגה. בנבחרת ישראל רשם חמש הופעות.

  • עוד באותו נושא:
  • אבי ריקן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully