וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים לכושר בנמל תל אביב: אימונים מודרכים באוויר הפתוח ללא עלות

נמל תל אביב, אשר פועל לאורך כל השנה לקידום המודעות לעיסוק בספורט ואורח חיים בריא, מחזיר לאחר פגרת הקיץ את אימוני הכושר ללא עלות. כל הפרטים בפנים

תרגול יוגה בנמל תל אביב. גיא יחיאלי,
תרגול יוגה בנמל תל אביב/גיא יחיאלי

כשחום יולי אוגוסט מאחורינו והסתיו בדרך, זו העת לחזור לשגרת אימוני הכושר והפעילות הגופנית החשובה לבריאות הפיזית שלנו ולא פחות מכך לבריאות הנפשית.

נמל תל אביב, אשר פועל לאורך כל השנה לקידום המודעות לעיסוק בספורט ואורח חיים בריא, מחזיר לאחר פגרת הקיץ את אימוני הכושר ללא עלות. מדי ערב מתקיימים באוויר הפתוח אל מול הים והשקיעה אימונים והרקדות בהדרכת מורים מובילים בתחומם והקהל מוזמן להעלות את הדופק באימונים קבוצתיים ומעצימים של HIT (אירובי) בימי ראשון וזומבה בימי שלישי, לחזק את הגוף באימוני הולה הופ בימי שני ואימוני פילאטיס בימי חמישי ולסיים את השבוע בתרגול שישיוגה בהדרכת מורי אלהיוגה בימי שישי בשמונה בבוקר.

ביום שישי הקרוב 13.9, תרגול שישיוגה יוקדש לזכרה של כרמל גת ולהעלאת המודעות לכל החטופים שעדיין נמצאים בעזה. כרמל גת נחטפה בחיים מבית הוריה בבארי ונרצחה בשבי, בזמן שמשפחתה חיכתה לחזרתה הם קיבלו עדויות מחטופים ששבו שסיפרו שעזרה להם להקל על נפשם. גיל דיקמן, בן דודה של כרמל: "השבים סיפרו שכרמל יזמה תרגולי דמיון מודרך, מדיטציה ויוגה לחטופים".

מדי רביעי בשקיעה מתקיימות הרקדות של ריקודים לטיניים וסלונים: סלסה, רומבה, צ'ה צ'ה, בצ'אטה ועוד, בהדרכת מורים מקצועיים מבית "רוקדים" תחת ניהולו של הרקדן והכוראוגרף חיים פרשטיין. בימי שני ריקודים בסגנון פופ עכשווי. כוכבת הרשת שירה ארגמן תלמד את המשתתפים לרקוד את אתגרי הטיקטוק הכי טרנדיים. ההשתתפות בכל הפעילויות בחינם.

שעות הפעילות ופרטים נוספים באתר נמל תל אביב

  • עוד באותו נושא:
  • יוגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully