וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר: "עצוב עבור הישראלים שערפו את ראשם והאזרחים בעזה"

מאמן גולדן סטייט ונבחרת ארצות הברית התראיין במהלך חופשתו בספרד: "יש במזרח התיכון מעגל דמים שלא נגמר, אני יודע מה הם מרגישים"

תיקתקנו - סיכום אירועי היום הספורט, 11.9/ספורט1

סטיב קר זכה הקיץ עם נבחרת ארצות הברית במדליית הזהב במשחקים האולימפיים בפריז ולפני שהוא חוזר לארצות הברית וישוב לאמן את גולדן סטייט ווריירס, אותה הוא מאמן בעשור האחרון ואיתה זכה בארבע טבעות אליפות, הוא הגיע לחופשה במאיורקה שבספרד. שם הוא העניק ריאיון מיוחד לעיתון "מארקה" וסיפק התייחסות נוספת למלחמה בישראל.

קר, יליד ביירות, איבד בגיל 18 את אביו שנרצח על ידי מחבלים בלבנון. לכן, הוא נשאל אם הוא חי עם תחושת נקם על רצח אביו ומצא את עצמו מתייחס גם למלחמה בישראל: "מעולם לא הרגשתי צורך לנקום. זו הרגשה מוזרה, אבל לנקום לא רציתי - זה בעיקר עצוב. יש במזרח התיכון מעגל דמים שלא נגמר ואני עצוב עבור האנשים בישראל שערפו את ראשם וכן עצוב על האזרחים בעזה שמופצצים. אני עצוב עבור כל מי שנמצא באיזור, כי אני יודע מה הם מרגישים".

מאמן נבחרת ארצות הברית בכדורסל, סטיב קר. רויטרס
"יודע מה מרגישים במזרח התיכון". קר/רויטרס

קר, שבריאיון הביע את תמיכתו בקמלה האריס בבחירות לארצות הברית, המשיך: "אף פעם לא הייתי אדם דתי, כך שלא איבדתי אמון באלוהים אחרי רצח אבי. אני חושב שאיבדתי אמון בבני אדם. אחר כך גם הבנתי שאלימות היא חלק מהחיים וניסיתי להגיב לטרגדיה בצורה הכי טובה שאני יכול".

  • עוד באותו נושא:
  • סטיב קר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully