וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וקוביץ' זכה למחמאה לא צפויה - אך האם יחמיץ את טורניר גמר הסבב?

עודכן לאחרונה: 11.9.2024 / 13:11

טוני נדאל נאלץ להודות שהסרבי הוא השחקן הטוב בכל הזמנים, גם רודיק פרגן, אך בקצב הזה הוא יישאר מחוץ לטורניר האחרון של השנה

דריבל, 10.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

מאז 2007, רק פעם אחת פספס נובאק ג'וקוביץ' את טורניר גמר הסבב - אך השנה האפשרות הזאת בהחלט נראית סבירה. שיאן הגרנד סלאמים בכל הזמנים אמנם זכה במדליית זהב בלתי נשכחת בפריז, אך לא זכה ולו בגרנד סלאם אחד השנה וכרגע נמצא מחוץ לשמינייה המובילה במירוץ לטורניר סיום השנה בטורינו.

הסרבי, שצנח למקום הרביעי בדירוג העולמי, זכה בשנתיים האחרונות ושבע פעמים בסך הכל בטורניר גמר הסבב - יותר מכל שחקן אחר בהיסטוריה. אולם לאחרונה, אחרי ההדחה המוקדמת באליפות ארצות הברית, הודה כי הוא חווה את "השנה הכי גרועה שלי מזה 15 שנה".

לנולה יש כרגע 3,260 נקודות דירוג, מה שמציב אותו במקום התשיעי בסבב ה-ATP השנה. המדורג שמיני הוא אלכס די מינור, הרחוק ממנו 45 נקודות, ויש לציין שעוד נותרו נקודות רבות בקופה עד טורניר גמר הסבב. ג'וקוביץ' ייקח חלק בגביע דייויס בסוף השבוע הקרוב ולאחר מכן ימשיך למאסטרס בשנגחאי, שם יוכל לצבור נקודות נוספות. עדיין לא ברור האם ישתתף בטורניר המאסטרס בפריז לקראת סוף אוקטובר.

הטניסאי הסרבי נובאק ג'וקוביץ'. רויטרס
יצליח להשיג את הנקודות להן הוא זקוק? ג'וקוביץ'/רויטרס

למרות הכישלון בארצות הברית, ג'וקוביץ' ממשיך לסחוט מחמאות בעולם הטניס. טוני נדאל, דודו של רפאל נדאל ומאמנו של השור ממאיורקה, הודה כי הסרבי הוא השחקן הגדול אי פעם: "הוא זכה בהכי הרבה תארים. מי יכול היה להיות הכי טוב אי פעם אם לא הפציעות? רפא. אבל הוא נפצע, לכן ג'וקוביץ' הגדול מכולם.

גם שחקן העבר אנדי רודיק טען כי הסרבי לא מקבל מספיק קררדיט על הקריירה המפוארת שלו, ובפרט על "כמה הוא קשוח מנטלית למשך תקופה כל כך ארוכה. הוא פשוט מתמודד יותר טווב כולם עם קשיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully